16. augustil: Kuidas lüüa läbi USA, UK ja teistel ingliskeelsetel turgudel?

Kuidas teha
edukat turundust ingliskeelses keskkonnas?

Iga ettevõtte suurim võimalus on Eestist väljas. Internetis on kliendid ühekaugel: pole vahet, kas asud kõrval majas või teisel pool maakera.

Kui sa seni turundad vaid Eestis, oled vaevu kratsimas oma potentsiaalimäe tippu.

See koolitus õpetab sind läbilööma ingliskeelsel turul (isegi kui sul pole turunduseelarvet).

Raha on Eestist väljas

Maailmamastaabis on meile armas Eesti ülipisike ja tähtsusetu koht. Äri, raha ja võimalused asuvad teistes piirkondades.

Kui sinu ettevõte ei ole seotud kindla asukohaga (kohvik, jurist, remonditöökoda jmt), siis on täiesti rumal end piirata Eestiga. Nii sinu ettevõtte kui seeläbi ka Eesti riigi peamised võimalused sissetuleku suurendamiseks on just välja müümine. Internet annab meile selle võimaluse.

On meil üldse võimalust läbi lüüa?

Paljud kannatavad mõttebloki all ja arvavad, et üle piiri on väga raske müüa. Konkurents on ju nii suur!

Kui keel on väga heal tasemel suus, siis pole mingit vahet. Iga USA või UK noor, kes alles oma elu või ettevõtluskarjääri alustab, peab ju konkureerima oma riigi (suurel) turul. Kõik ameeriklased kasvavad üles tingimustes, kus koduturg on ligi 315 miljonit inimest. Kas sa oled kehvem kui sealsed noored ja ei saa hakkama?

Saad täieliku retsepti

Sellel koolitusel õpetan sulle selgeks kogu internetiturunduse protsessi, alates veebilehtede müüma panemisest kuni üha kasvava relevantsete külastajate pealevoolu tagamise ja suhete arendamiseni.

Koolituselt lahkudes on sul käes mudel, mida saad koheselt järgida ja ellu rakendada.

Kellele see koolitus mõeldud on?

Sellest koolituspäevast võidavad eelkõige need, kes müüvad teenuseid (veebilehtede tegemine, koolitus jne) või digitaalseid tooteid (veebiteenused, tarkvara, e-raamatud jne).

Füüsiliste toodete müümine otse Eestist on hoopis teine ooper - saatekulude ja -aja tõttu ei saa enamasti konkurentsivõimeline olla ning see äri käib teist moodi (mida sellel koolitusel ei puuduta).

Sellel koolitusel õpid:

  1. Kuidas ingliskeelne turg erineb Eesti omast – peamised erinevused, iseärasused ja trendid.
  2. Kõige efektiivsemad viisid tagada endale klientide pealevool - tulemuslik veebikülastatavuse kasvatamine ka ilma turunduseelarveta.
  3. Sisuturundus - kuidas see ülihästi enda jaoks tööle panna
  4. Kuidas edukalt ellu viia efektiivse turundustsükli erinevad osad:
    • Positsioneerimine ja maine loomine
    • Eristumine ja atraktiivse müügipakkumise loomine
    • Veebilehe müügile tuunimine
    • Külastatavuse saamine
    • Postiloendi loomine ja kasvatamine
    • Suhete arendamine olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega
  5. Küsimuste ja vastuste sessioon - mõtlen sinuga kaasa ja annan oma parimad soovitused
  6. Õhtuprogramm - kel aega ja huvi, saame jätkata vestlusi vabamas õhkkonnas ja teha mõne dringi
Koolitaja: Peep Laja

Peep on Eesti juhtiv internetiturundaja. Ta on aastate jooksul konsulteerinud sadu ettevõtteid nii Eestis, USAs, Panamas kui Dubais. Kuigi ta on viimase 3 aasta jooksul koolitanud tuhandeid inimesi, ta on eelkõige praktik ja ettevõtja, turundades paljusid erinevaid internetiärisid. Täna pühendab enamuse oma aega turundusagentuurile Markitekt. Viimased 5 aastat on ta elanud USAs.

Aeg, koht ja osalustingimused

Kuupäev: 16. august, neljapäev
Aeg: 10:00 kuni 16:00
Asukoht: Hotell Euroopa, Ida-Euroopa saal (Paadi 5, Tallinn)

Koolituse osalustasu on €99 +km. Kui tuled kolmekesi, siis kõigile -20%.

Osaleja nimi/nimed:

Email:


Rekvisiidid arve jaoks:



Peale registreerimist saadan arve sulle e-postile.