AdWords conversion tracking

  • Steve
    Postitati 8 years tagasi

    AdWordsi kaudu jõuab inimese lehele, kus peale tellimuse esitamist suunan ta "thank you" lehele ja AdWords ülevaates näitab +1 konversiooni.

    Küsimus aga kui inimene jõuab läbi otsingumootori antud lehele ja esitab tellimuse ning jõuab samale "thank you" lehele, kas siis AdWords saab aru, et see inimene ei tulnud tänu tasulisele reklaamile või näitab ikka AdWordsi ülevaates konversiooni, mis tegelikult tuli tavalise otsingu abil?

  • Peep
    Postitati 8 years tagasi

    Saab aru ja kui ei tulnd reklaamist, siis ei loeta

  • Steve
    Postitati 8 years tagasi

    Tänud Peep. Küsimus veel AdWordsi kohta. Suunatud lehele, kus ainus võimalus esitada taotlus, mis on eesmärk, kuid taotlusi esitatakse vähe. Kui antud koduleht pakub ainult üht teenust siis tundub, et sellise lehe puhul esilehele suunamine töötaks paremini ( esileht müügile orienteeritud, pole ebaolulist infot firma loomisest jne aga esileht koos kujundusega näeb oluliselt parem välja kui kampaanialeht ).

    Kursuses küll Sa ei soovita esilehele suunamist aga see vist mõeldud rohkem siis kui palju erinevaid teenuseid. On nii?

  • Peep
    Postitati 8 years tagasi

    Kui rahvas tuleb lehele, aga taotlusi teeb väike protsent, siis sul on seal kehv pakkumine - lihvi seda paremaks.

    Ma pole küll su kampaanialehte ega avalehte näinud, aga 98.5% juhtudel on avalehele suunamine halb idee. Küsimus pole erinevates teenustes, vaid fookuses. Sul lehel on kindlasti mitmeid erinevaid lehekülgi, kuhu võib ekslema minna ja see saabki saatuslikuks.

    Kampaanialehte paremaks teha on oluliselt lihtsam.

Vasta

Postitamiseks pead sisse logima.