"Meie" vs. "Mina"

  • oliver
    Postitati 8 years tagasi

    näiteks: "Võtke meiega ühendust" või "Võtke minuga ühendust".

    Kui ma teen endale veebilehe ja teen seda täiesti üksinda, siis kumba ma/sa kasutaks: valetad ja vihjad oma lehel alati, et tegu on "meiega" ehk meeskonnaga või oled aus ja kirjutad igalpool uhkelt "mina" ja annad mõista, et tegu on ühe inimesega.

    Miks ma seda küsin? Veebilehte üksinda ehitases tekkis selline dilemma, kumba siis kasutada. Mina kasutan "võtke meiega ühendust", sest see jätab alati professionaalsema mulje. Kui ma kasutaks "võtke minuga ühendust" arvavad saidi külastajad, et tegu pole kvaliteetse teenuse/tootega, kuna siin tehakse asja üksinda. Ma kasutaks seda varianti ainult siis, kui sa oled oma alal juba tõeliselt heal tasemel.

    Leidsin siia juurde midagi sellist: http://frontporchforum.com/blog/2011/01/09/me-vs-us-can-social-media-prioritize-groups-over-individuals/

    Arvamused? See võib tõesti tunduda täiesti tähtsusetu teemana, aga jäin kord sellise dilemma ette.

  • Toomas
    Postitati 8 years tagasi

    Minul sama dilemma. Olen sellele mõelnud, kuid siiani ei osanud seda kuskilt küsida:)

  • Peep
    Postitati 8 years tagasi

    Mina - mida isikulisem sa oled, seda usutavam ja seda enam suhetarendavam see on.

    Kui ma peaks seda saiti siin anonüümselt ja väidaks, et kogu asja taga on mingi internetmarketing.ee tiim, siis oleks see ju naeruväärne.

    Alati ole aus, läbipaistev ja ole konkreetne isik nime ja pildiga.

  • Himmex
    Postitati 8 years tagasi

    Tundub levinud dilemma. Olin ise ka samas olukorras, kui
    otsustasin harjutada kätt ning kirjutasin müügiteksti elukaaslase
    korteri müümiseks :) Otsustasin jääda "mina" juurde, kuigi miskipärast
    oli pidevalt alateadlik vajadus kasutada "meie".
    Artikkel ise kukkus selline välja :)
    http://212856.edicypages.com/blog/10-rm-kuiva-kutteklotsi-tasuta

  • Rene Poljakov
    Postitati 8 years tagasi

    Tegelt oleneb see ikkagi teenusest.
    Kui sa suudad end orgunnida spetsik nagu ntx Peep, siis sobb MINA.
    Kui sa oleksid Merco suurune ettevõte või Olympic, siis kas kujutad ette, kui seal oleks MINA ja MINA.

    http://www.kaalustalla.ee
    http://www.trenn24.com
    http://www.treeningvarustus.com (Gasp ja Better Bodies kvaliteetsed trenniriided)
  • Indrek
    Postitati 8 years tagasi

    Olen oma veebilehel mõlemat viisi kasutanud. Nüüd üritan mõlemast hoiduda. Kuna tegutsen hetkel üksi ja siis väga ei taha suruda peale ka mina värki. Kontaktis olen mina vormis ja siis KKK samuti. Ma ei usu, et inimesed üldse tegelikult tunnevad huvi kes sa oled või mis oled, tähtis on see mida sa neile pakud.

    Merko puhul puhul on lihtne - Merkot esindab Merko, mitte aktsionäride ring või juhatuse esimees;)

  • Peep
    Postitati 8 years tagasi

    Küsimus oligi, et kuidas üksi toimetades vormistada.

    Mis puudutab mu privaatsuslehte, siis mul on erinevatel aegadel erinevad kaastegijad / assistendid / praktikandid, kes ka mängivad statistikaga jne, et see poliitika laieneb kõikidele osalistele, seega antud kontekstis oligi mõeldud "meie".

  • Deep
    Postitati 8 years tagasi

    Kui positsioneerid ennast kui eksperti mingil alal (nagu Peep), siis kasuta "MINA".

    Kui teenuse taga on rohkem inimesi või üritad muljet jätta mastaapsemast firmast, siis kasuta "MEIE" (nt. "meie meeskond").

Vasta

Postitamiseks pead sisse logima.