Uuringud on tõestanud, et inimesed saavad kõige paremini aru lausest, mis on 20 sõna või vähem ja seepärast lõpetan siin.
Parem inimeste tundmine ja sellest tulenevate tehnikate kasutamine on see, mis sulle müügis eelise annab.
Internetirevolutsioon on 100% internetipõhine internetiturunduse kursus, mis annab sulle kõik teadmised, mida vajad internetis eduka müügi tegemiseks.
Kursus sisaldab üle 15 tunni internetiturunduse alaseid õppevideosid, 100+ lehekülge õppematerjale ja praktilisi juhendeid. Kursusest saad kõik vajaliku eduka müügi tegemiseks läbi interneti.
Kursus on eelkõige suunatud väikestele ja keskmistele ettevõtetele, kes soovivad tõsta oma müügitulemusi ning inimestele, kes soovivad luua oma internetiäri.
Mida Internetirevolutsiooni e-kursus sisaldab?
1. moodul: internetiturunduse, -müügi ja -strateegia alused
Kontseptsioonid, lähenemised ja põhimõtted eduka turunduse aluseks. Siit moodulist saad aluspõhja edasi liikumiseks. Kui sul pole turundusharidust, saad siit ka olulisima juba kätte.
2. moodul: infotoote loomine
Kuidas leida äriidee, kuidas panna kokku oma infotoode, kuidas leida partnereid ja kõik muu oluline oma infoettevõttega alustamiseks.
3. moodul: otsingumootoritele optimeerimine
Kuidas tõsta oma veebilehe külastatavust läbi otsingumootorite nagu Google ja Neti.
4. moodul: internetireklaam
Millised on parimad viisid teha reklaami internetis ja kuidas panna iga reklaami investeeritud kroon tagasi teenima. Klikipõhised reklaamsüsteemid.
5. moodul: levi, usaldus, suhtearendus
Kuidas ehitada üles oma mainet, kuidas luua efektiivseid ja pikaajalisi kliendisuhteid, kuidas kultiveerida fänne ja luua usaldust oma ettevõtte suhtes.
6. moodul: müügikontaktide genereerimine
Kuidas saada iga päev suures koguses inimeste kontakte, kes tunnevad huvi meie toodete ja teenuste vastu? Kuidas panna inimesi meiega ühendust võtma?
7. moodul: müügi sulgemine
Kuidas mõjutada inimest meie käest ostma? Kuidas panna oma veebileht müüma? Müügipsühholoogia, neuroturundus, efektiivsete sõnumite loomine.
8. moodul: sotsiaalne meedia
Kuidas panna sotsiaalne meedia oma äri jaoks tööle? Facebook, Twitter, YouTube, foorumid.
9. moodul: e-posti turundus
Kuidas suurendada oma postiloendit? Kuidas arendada suhteid postiloendiga? Kuidas müüa efektiivselt emaili teel.
10. moodul: analüütika ja testimine
Kuidas analüüsida meie veebilehel toimuvat? Mida kasutajad teevad? Kuidas teada, et millised tekstid ja disainid müüvad kõige paremini?
11. moodul: kaasturundus
Kuidas leida partnereid, kes turundavad meie tooteid meie eest ja teevad seda vaid komisjonipõhiselt?
12. moodul: boonusvideod
Videod minu ettekannetest erinevatel koolitustel, mille eest inimesed maksid tuhandeid ja tuhandeid kroone.
Tee valik:
|
|