Kellele ja miks? | Kava | Registreerimine
Omanda kriitilised digitaalse turunduse kompetentsid.
Saad teadmised, mida koolis ei õpetata, aga mis on äri jaoks kriitilise tähtsusega. Praktiline ja kohe ellu viidav sisu.
Kutak on ettevõtjale ja turundusinimesele, kes tahab saada väga praktilisi teadmisi internetimüügi suurendamisest. Katmisele tulevad teemad, mis on ärikriitilised, ent jäänud paljuski tähelepanuta.
Kutakist saadavad teadmised on koheselt rakendatavad. Oled kindlasti kogenud egokeskseid konverentsiettekandeid, kust heal juhul sai vaid ühe mõtlemist väärt mõtte.
Kutakis räägime sellest, kuidas asjad tegelikult käivad ning mida teha, et tulemust saada.
Koolitaja: Peep Laja.
Asukoht: Hotell Euroopa, Paadi 5, Tallinn.
Kuupäevad: 15 - 19 august 2011
See on päev, kus käsitleme kõiki olulisimaid internetiturunduse külgi. Kui sa pole varem ühelgi internetiturunduse alasel koolitusel käinud (eriti minu omal), siis see on kriitilise tähtsusega.
See päev on justkui väga põhjalik sissejuhatus digitaalse turunduse maailmas rokkimiseks.
Päeva kestus: 6.5h
Kell | Sessioon |
---|---|
10:00 | Internetiturunduse planeerimine. Kuidas seada ja planeerida oma internetiturunduse strateegiaid? Tervikpildi mudel. |
10:30 | Otsingumootorid. Kuidas saada Googles esimeseks? Kuidas tuua oma veebilehele palju külastajaid? Pika saba optimeerimine. |
11:30 | Suhtearendus, sisuturundus ja sotsiaalne meedia. Keda püüame? Kuidas luua ja arendada suhteid sihtgrupiga? Kuidas saada fänne? Mil moel panna sotsiaalne meedia enda heaks tööle? Artikliturundus, blogiturundus, videoturundus. |
13:00 | Paus. Osalejad saavad otsida endale linna pealt sobiva lõunastamisvõimaluse. |
14:00 | Müügikontaktide genereerimine. Kuidas panna huvilised meiega ühendust võtma? Postiloendite kasvatamine. |
15:00 | Kohvipaus. Aeg jalgu sirutada. |
15:30 | Veebianalüütika ja testimine. Google Analytics ja Website Optimizer. Kaevame andmetes ja vaatame, et milliseid järeldusi saame teha oma veebi ja turunduse kohta läbi veebistatistika? Kuidas teada, et milline disain või sõnum müüb kõige paremini? |
16:30 | Lõpusõna ja viimased tarkused. Siia otsa tuleb küsimuste-vastuste voor seni kuni küsimusi jätkub. |
Kell | Sessioon |
---|---|
10:00 | Hea disaini põhimõtted. Disain kui esmamulje kandja ja sinu müügiesindaja. Millest koosneb hea disain? |
11:00 | Usalduse loomine läbi disaini. Millised elemendid panevad kasutajaid sind usaldama? |
11:30 | Paus |
12:00 | Kasutatavus. Kuidas teha veebi nii, et seda oleks lihtne kasutada? |
13:00 | Avalehe disain. Milline avaleht töötab kõige paremini? |
14:00 | Paus |
14:30 | Kasutajateekona disain. Kuidas suunata külastajat soovitud tegevuste suunas nagu ostmine? |
15:30 | Müügilehtede disain. Kuidas luua selliseid tootelehti, mis panevad ostma? |
16:00 | Lõpp |
Sa võid reklaami alla panna palju raha tahes, aga kui su veebileht ei müü, on raha kui maha visatud. Selle päeva jooksul omandad tõed oma veebilehe müüma panemisest.
Räägime veebidisainist, kasutaja suunamisest, kasutatavusest ja tehnikatest, mis kõik kokku annavad su müüginumbritele korraliku buusti.
Päeva kestus: 6h
Kell | Sessioon |
---|---|
10:00 | Kellega me räägime? Kuidas? Sihtgrupile sobiva kõnetusstiili valimine ja kasutamine. |
11:30 | Paus |
12:00 | Veenvate müügisõnumite kirjutamine. Kuidas teha oma avalehte ja tootelehti müüvamaks läbi paremate sõnade? |
14:00 | E-maili teel müümine ja paremad reklaamid. Kuidas panna inimesi kirju avama ja sisule reageerima? Kuidas luua reklaamsõnumeid, mis töötavad? |
15:00 | Lõppsõnad. Viimased arutelud |
Efektiivne müügitekst on veebilehe tähtsamaid osasid. Õige sõnade valik ja struktuur murravad või kindlustavad su müügiedu.
Õpid looma müügitekste, mis tekitavad huvi, arendavad suhteid ja panevad inimesi tahtma su tooteid-teenuseid osta.
Päeva kestus: 5h
Kui sul ei ole EMT või Swedbanki stiilis reklaamieelarvet, siis peaks sind huvitama, kas su investeeritud euro toob ka tagasi. Adwords on 90% ettevõtete jaoks efektiivseim reklaamikanal.
Selle päeva jooksul õpid seda tipptasemel kasutama ja lahkud valmis kampaaniaga.
Päeva kestus: 5h
Kell | Sessioon |
---|---|
10:00 | Kuidas Adwords toimib? Sissejuhatus. |
10:30 | Google Quality Score. Googles reklaamimise A&O. Kõige tähtsam osa, millest pead aru saama. |
11:30 | Mida 98% valesti teevad? Vaatame tüüpvigu ja käime internetis ringi, kommenteerides leitut. |
12:00 | Paus |
12:30 | Seame üles oma kampaania. Käime sammud praktiliselt läbi ja paneme üles reaalse kampaania. |
14:00 | Trikid ja tehnikad paremate tulemuste saamiseks. Vaatame erinevaid asju, mis aitavad su kampaania tulemusi tõsta ja enam raha teenida. |
15:00 | Lõpp. Küsimused-vastused. |
Kell | Sessioon |
---|---|
10:00 | Kuidas ma otsustasin elada nii, nagu tahan? Sissejuhatus sellesse, kuidas ma internetiäri leidsin. |
11:00 | Mis on infotooted ja milleks? Kuidas infotooteid luuakse ja müüakse. |
12:00 | Paus |
13:00 | Mudel enda 12 kuuga asukohavabaks muutmiseks. Mida teha, kuidas teha, mis järjekorras? |
15:00 | Lõpp ja ühine chill. Kes huvilised, lähme võtame kuskil koos mõned dringid ja ajame juttu. |
Kuidas sulle meeldiks elada kus tahes, tegeledes asjadega, mida naudid enim? See on päev inimestele, kes tahavad luua või arendada teadmistepõhiseid internetiärisid. Ma ise elan 100% asukohavaba elustiili aastast 2007 ja räägin täpselt, et kuidas saad ise sama teha.
Saad konkreetse mudeli, mismoodi ise 12 kuuga oma elustiiliäri püsti panna (soovitan enne vähemalt 1. koolituspäev läbida). Vabas vormis chill käib asja juurde.
Päeva kestus: 5h
Kohad on piiratud koolitusruumi suurusega. Eelmise koolituse müüsin läbi 6 päevaga, kui oled kindel huviline, tegutse kiiresti. Peale registreerimist saadame sulle kohe arve vastavalt
sinu valitud koolituspäevade ja paketi valikule + osalejate hulgale.
Pane linnuke huvipakkuva päeva juurde kasti, et tähistada millistest koolituspäevadest osa võtad:
Koolituse toimumiskoht: Hotell Euroopa, Paadi 5, Tallinn. Parkimine on kõrval Norde Centrumi parklas (odav).