Kas saad siit blogist head ja kasulikku materjali? See pole veel midagi.
Blogis sisalduv on jäämäe tipp võrreldes teadmistega, mida saaksid minu internetiturunduse e-kursusest. Sealt saad teada kuidas
- alustada oma internetäri kiiresti ja targalt
- teada mida inimesed tahavad ning kuidas luua oma toode, millele on garanteeritud ostjaskond
- tuua oma veebilehele sadu ja tuhandeid ostjaid - tasuta!
- muutuda oma potentsiaalsete klientide jaoks usaldusväärseimaks nõuandjaks ning seeläbi tõsta müüki lakke
- automatiseerida väga paljud äriprotsessid ja teenida raha ka siis kui magad
- kasutada müügipsühholoogiat oma tulemuste mitmekordistamiseks
... ja palju muud: üle 15h õppevideosid ja 100+ lk internetiturunduse õpetusi. End korduvalt tõestanud internetiturunduse strateegiad ja taktikad on vaid paari hiireklõpsu kaugusel. Vaata kohe järgi.
Viimased 5 postitust
» Eliitlaager 2013» Kuidas müüa välisturgudele läbi blogiturunduse
» 1-2-3 juhend oma äri püsti panemiseks
» Kuidas lüüa läbi USA, UK ja teistel ingliskeelsetel turgudel
» Pakun tööd front-end arendajale
Väga poolt, et teema on eriti aktuaalne keerulistel aegadel kui inimesed on tusased ja otsivad rohkem “väljapääsu meeldivasse maailma”.
Kas selle mõtteviisi progressi kohta on kusagil häid täiendavaid uuringuid / feed’e ka?
Samal teemal võtavad sõna kõik juhtivad mõtlejad alates Seth Godinist kuni David Meerman Scottini. Nt mõned hiljutised blogipostitused sel teemal
http://www.copyblogger.com/content-is-advertising/
http://www.ducttapemarketing.com/blog/2009/03/26/content-is-the-most-trusted-form-of-advertising/
Näiteks vastas Seth selles intervjuus ( http://www.dreamgrow.ee/1110-intervjuu-seth-godiniga/ ) minu küsimusele milline on tema meelest parim viis suhete arendamiseks olemasolevate ja tulevaste klientidega nii:
Do things for people. Relentlessly. Be helpful, be generous. Don’t ask for anything in return!
Peep, räägid igati õiget juttu. Paljud ettevõtjad pole veel aga endale teadvustanud, et enne kui midagi tahad saada tuleb tegeleda andmisega. Ja veidi vahelesegamise turundusest. Viimasel ajal häirib mind eriti nö varjatud reklaam, mida ei osata varjata. Näide: 2. aprillil oli saade “Võlast vabaks” ja küll Pindi kinnisvara reklaamis ennast, süda pidi pahaks minema. Seega turundajad peavad olema täna targemad ja ausamad kui varem, et jõuda inimesteni.
Mul on ka tihti tükk tegu, et reklaami tellijale arusaadavaks teha, et inimsed on usaldanud meile oma nõusoleku saata neile reklaami e-mailile ja seetõttu ei taha me neid mõttetute pakkumistega ahistada:)
Aina enam pakun välja, et paku konkreetseid lisavärtusi ilma sinu toodet kohe ostmata. Vahel tuleb reklaamitellijale seegi üllatusena kui talt küsida, et mis sulle endale selle pakkumise juures meeldib?
Või mis täpsemalt võiks selles pakkumises inimese jaoks siirast huvi tekitada? Siis ta saab alles aru, et aaa… et saadame siis sellise, mille vastu keegi võiks huvi ka tunda:D Minumeelest eriti passiivsed lahendused on ajakirjad kuigi jah brändi võivad tugevdada ja näkku just ei karga seal reklaam, aga igasugune mõõdetavus on nii suhteline.Netis vähemalt saab klikid üle ja muud likumised teada ja on selge, et kas keegi tundis huvi või mitte.
Hea artikkel, vahelesegamisturundus on tõesti ärritav- samas reklaamiagentuurid peavad ju millestki elama xD . 1 tähelepanek. IAB link suunab mind vähemalt google chrome puhul kohe samalt lehelt eemale, kas poleks mitte targem panna see uues aknas lahti kargama nii et ma saaksin nautida seda postitust, mitte ei peaks hakkama jõllitama mingit inglisekeelset teksti, mida ma nii varasel kellaajal väga lugeda ei tahaks….?
@Oliver saad viite avada uues aknas või tabis tehes parema hiireklõpsu lingi peal. Lõviosa kasutajaid vihkab vaikimisi uues aknas avanevaid linke, seepärast ei kasuta.