Kas saad siit blogist head ja kasulikku materjali? See pole veel midagi.
Blogis sisalduv on jäämäe tipp võrreldes teadmistega, mida saaksid minu internetiturunduse e-kursusest. Sealt saad teada kuidas
- alustada oma internetäri kiiresti ja targalt
- teada mida inimesed tahavad ning kuidas luua oma toode, millele on garanteeritud ostjaskond
- tuua oma veebilehele sadu ja tuhandeid ostjaid - tasuta!
- muutuda oma potentsiaalsete klientide jaoks usaldusväärseimaks nõuandjaks ning seeläbi tõsta müüki lakke
- automatiseerida väga paljud äriprotsessid ja teenida raha ka siis kui magad
- kasutada müügipsühholoogiat oma tulemuste mitmekordistamiseks
... ja palju muud: üle 15h õppevideosid ja 100+ lk internetiturunduse õpetusi. End korduvalt tõestanud internetiturunduse strateegiad ja taktikad on vaid paari hiireklõpsu kaugusel. Vaata kohe järgi.
Viimased 5 postitust
» Eliitlaager 2013» Kuidas müüa välisturgudele läbi blogiturunduse
» 1-2-3 juhend oma äri püsti panemiseks
» Kuidas lüüa läbi USA, UK ja teistel ingliskeelsetel turgudel
» Pakun tööd front-end arendajale
72% USA kasutajatest vahetaks e-poodi kui see kaotaks kauba tasuta kohaletoimetamise
80% kasutajatest eelistab osta e-poodidest, mis kauvad kauba tasuta kohaletoimetamist.
Ei taha olla tähenärija, kuid see siin muudab asja veidi segaseks. Muidu on siin kõik väga hea ning kasulikku teavet ja nippe palju. Seda enam, et oma veebileht alles loomisel.
EDU!
Olles ise tellinud e-poodidest, siis mulle meeldib sõna TASUTA, kusjuures see on maagiline nupp. Aga kuna ma arvutan ja arvestan, siis lõpptulemusi vaatan kogukulu järgi. Tõesti keskmine inimene seda ei tee enamjaolt.
Tahaks väga teada, milliseid nippe keegi kasutanud.
Tegime samuti alguses e-poe odavate hindadega, millele lisandus postikulu arvutatult paki eripära jägi. Toote lõpphind (toode tarnekulud) oli aga endiselt odavam kui konkurentidel. Siiski oli see suurim ostust loobumise põhjus. Sellest oli kahju kuna tegelikult tegime programmeerimise näol selle lahenduse loomiseks oluliselt rohkem tööd. Niisiis nüüd on meil ülilihtne lahendus ning tooted on soodsad ja tarnekulud ja tasuta ostu alampiir samuti konkurentidest soodsam. Meie saame seda endale lubada kuna meie lehte külastab äärmiselt palju inimesi. Tasuta saadame kauba koju kätte alates 1000.- ning kõik ostud alla selle on 49.- (valik siis kas koju kätte või postkontorisse on sama hinnaga) ning alati on võimalik meie lattu ka ise järele tulla.
See süsteem on inimestele oluliselt lihtsam. Kes viitsib üldse arvutada, et palju säästaksin nii või naa? Inimesed ostavad siis kui nad usuvad, et saavad kauba soodsalt kätte. Ja hea kaupmees ei peta seda usaldust vaid austab klienti. Klient on ju ikkagi kuningas, ka e-poes!
Ma arvan, et pikaajaliselt on mõtekas hoida transporti tasuta. Mida vähem ma ise pean tarbijana arvutama seda parem. Nagu poes ma näen letil lõpphinda, sama tahaks ma näha ka veebipoes. Mitte et valin korvi asju täis ja siis ei jõua lisanduvaid tasusid ära imestada.
@Kaie – kirjaviga hüppas sisse, nüüdseks parandatud! Aitäh!
@Kaare – aitäh, väga huvitav teada konkreetset Eesti lugu
@Priidik, Siim – tänan teie arvamuste eest!
Arvan, et siin mängib olulist rolli veebipoe sihtgrupp ja nende meelestatus ning harjumused. Kunagi USAs elades jäi silma, et paljud inimesed eeldavad, et internetist ostes postikulusid ei ole (tõenäoliselt suuresti tänu Amazonile).
Kui sa oled veebipood, kelle konkurent on turul väga oluline tegija ning kes pakub tasuta transporti, siis on sinul kui väiksemal ettevõttel väga raske ujuda vastuvoolu ning mitte pakkuda tasuta transporti.
Ainukese tõsiseltvõetava variandina näen ma, et selles näites väiksem firma peaks pakkuma mingit lisaväärtust, mida mujalt saada ei ole võimalik ja seega pole kliendil lihtsalt muud valikut kui maksta ka transpordikulude eest.
Hea näide on seesama Amazon – kui sinu veebipoe külastaja on varem midagi sealt tellinud ja see on talle tasuta koju toodud, siis eeldab ta ka sinu veebipoest ostes kaupa ilma transpordikuludeta kätte saata.
Kunagi juurutas Walmart USAs oma poodides poliitika, et kliendid võivad 3-e kuu jooksul kõiki poest ostetud tooteid tagasi viia (isegi kõvaks läinud saia) ja nad saavad kogu ostu raha tagasi – no questions asked.
Inimesed harjusid sellega nii ära, et sooritades oste teistest poodidest ja hiljem avastades, et seal nad oma esemeid tagastada ei saa otsustasid nad hääletada jalgadega ning sooritada järgmised ostud ainult Walmartist.
Lõpuks ei jäänud konkurentidel lihtsalt muud üle kui viia sisse sarnane return policy.
Arvan, et aja jooksul näeme postikulu küsimuses sarnast trendi – järjest rohkem tekib veebipoode, mis saadetiste kohaletoimetamise eest raha ei küsi.
Seda siiski mõistuse piires – inimesed ei ole rumalad ja nad saavad aru, et kui nad ostavad 5 dollari eest väga suurte mõõtmetega asja, siis lihtsalt ei saa muidu kui ka transpordi eest maksta.
Olen nõus, et väga hea meetod on minimaalse ostuhinna määratlemine, mille puhul kasvatab kaupmees oma käivet ja samal ajal tekitab kliendis suurema teenusega rahulolu tunde. Win-win situatsioon!