Jaapanlased mõtlesid välja Kaizeni – pideva (p)arenemise ärifilosoofia – juba Teise Maailmasõja aegu. Ei läinud kaua aega mööda kui Jaapani tehnoloogia võttis maailma üle ja kvaliteet muutus iseenesest mõistetavaks. Kaizeni filosoofia rakendamine on ka sinu puhul parim, mida oma äri jaoks teha saad – seda eriti majanduslikult kitsastes tingimustes. Panusta iga päev kasvõi 30 minutit oma äri paremaks muutmisele.

Väikesed, pidevad muudatused paremusele toovad pikas perspektiivis palju kasu. Kui sa parandad oma äri iga päev kasvõi 1% võrra, siis kuu aja pärast on see 30% parem. Ja aasta pärast kordi parem.

Internet annab sulle piiramatud võimalused enda harimiseks, uute mõtete saamiseks, teiste inimestega suhtlemiseks – mis kõik aitavad sul oma äri paremaks muuta. Sa saad:

  • lugeda kümneid temaatilisi blogisid, mis annavad kasulikku nõu
  • ühendust võtta oma ala ekspertidega, et küsida nõu (kasvõi LinkedIn Answers, Ask Entrepreneur kaudu)
  • osaleda erialastel seminaridel, koolitustel, kursustel
  • lugeda kasulikke artikleid, raamatuid, ajakirju

Enamus nendest võimalustest on veel täiesti tasuta või siis mõistliku hinnaga. Iseenda pidev harimine ei pea olema sugugi kallis, ja maksumus ei tohiks olla kunagi vabanduseks selle mitte tegemiseks.

Mis sind siis takistab? Kui see on ajanappus, siis see on eelkõige prioriteetide küsimus. Tee endale alguses plaaniks iga nädal pühendada kasvõi 1 tund õppimisele, mõtlemisele, ellu viimisele. Läbi pideva parendamise muudad oma ettevõtmise efektiivseks – ja hiljem saavutad sama ajaga hoopis rohkem. Ajapuuduse toomine ettekäändeks on sama hea kui öelda, et ma olen hõivatud auto juhtimisega, pole aega kütust võtta.

Alusta sellest

  • Identifitseeri, mis kohad sinu äris saaksid olla paremad kui nad on täna (nt klienditeenindus, veebilehe külastatavus, müügitulemused, reklaami efektiivsus)
  • Sea omale nende aladega seotud konkreetsed eesmärgid (nt tõsta müüki internetist 6 kuu jooksul 50%)
  • Mõtle välja, kuidas täpselt saad oma progressi jälgida
  • Uuri, mida sa pead juurde õppima / teada saama, et selles valdkonnas progressi teha
  • Alusta õppimist!

Iga nädala lõpus tee väike tagasivaade, et mida sa siis juurde õppisid, mida konkreetselt ellu viisid, millised on olnud tulemused seni?

Keith Ferrazzi oma väga heas networkimise teemalises raamatus Never Eat Alone (Ära kunagi söö üksinda) soovitab veel välja mõelda, et milliste inimestega sa peaksid suhteid looma, et progressi teha mingis valdkonnas. Millise eksperdiga tutvuma? Milliste potentsiaalsete partneritega suhteid looma? Keda saaksid omale mentoriks?

Kui paned pideva arengu kindlale kohale oma nädalaplaani, siis saad kindlaid tulemusi hakata nägema kogu aeg.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin