alltopInternet ja infoküllus – siililegi selge. Ennast mingi valdkonnaga kursis hoida on täna lihtsam kui kunagi varem. Minul on enese pidev täiendamine ja “kursis hoidmine” töö oluline osa ja tõenäoliselt sinul ka (peaks olema!). Keerulisem info leidmisest on isegi teine probleem – millist infoallikat MITTE lugeda? Aeg on väärtuslik ja seda on vähe ning seetõttu võiks lugeda vaid teatud allikaid. Minu RSS lugejas on sadu allikaid, aga see vahest lämmatab.

Kui aega jalaga segada pole, siis soovitan lugeda neid allolevaid allikaid internetiturunduse valdkonnas.

Uudised ja ülevaated

  • Kikabink News. Kokkuvõtted olulisest, head ülevaated.
  • Sazbean. Selle turundusblogi väärtuslikeim osa on see, et autor paneb pea iga päev kokku nimekirja olulisimatest linkidest netiturunduse maailmas toimuvast (otsi postitusi pealkirjaga Internet Strategy, Marketing & Technology Links).

E-kaubandus

  • Get Elastic. E-kaubanduse blogide paremikus on esikohal see blogi, siis tükk tühja maad ja ülejäänud. Puhas kuld.

Turundusblogid

  • Marketing.alltop.comAlltop on selline sait, kus on ühel lehel valitud blogide 5 viimase postituse pealkirjad ja hiirekursorit pealkirja kohal hoides kuvatakse ka sisu esimest osa. Saab maru kähku leida postituse, mis on huvitav ja väärt lugemist. Mulle just meeldib see, et saab olulisimatel blogidel silma peal hoida vähese ajaga. Saad teha ka oma kanaleid, minu oma on http://my.alltop.com/peeplaja

Ja ongi kõik! Eesmärk oli anda mõni ressurss, mida jälgides saad 95% olulisest kätte. Nimekirja 100st parimast on lihtne teha, välja jätta palju raskem. Kõik peamised blogid on alltop nimistus olemas ja sealt saan valida konkreetseid postitusi, mis pakuvad huvi.

Milline on sinu jaoks peamine ressurss, mida lugeda?


blog boardTahan rääkida blogiga raha teenimisest. Viimasel ajal on mõnevõrra palju juttu olnud äriblogimisest – tõenäoliselt toimunud Blogfesti mõjutusel.

Blogopeed kirjutas millalgi, et blogiga Eestis raha teenida ei olegi võimalik. Kommenteerisin seal ka ja Indrek rääkis, et loeb blogiga raha teenimise alla vaid reklaami ja kaasturundust. See on minu arvamuse järgi kitsas ja ebakorrektne lähenemine. Blogiga teenimine on igasugune teenimine kui blogi on vahend, mis kliendi (ehk raha) toob. Seega kogu järgnev jutt on eelmise lause definitsioonist lähtuv.

Loe edasi →

panoraTänaseks on möödunud ca 8 kuud sellest kui avasin internetiturunduse e-kursuse. Vahel ikka küsitakse, et kuidas mu kursusega liitunutel läheb. Selle postitusega teen selles sarjas avalöögi, kus üks osalejatest räägib oma kogemusest. Edasi võtab jutujärje üle Siim Metsla, Panora juhataja. Panora tegeleb virtuaaltuuride loomisega kinnisvarafirmadele. Siim räägib mida nad tegid oma ettevõtte esimesel 6 kuul ja jagab peamisi õppetunde.

Eellugu

Loe edasi →

Aasta täis 16.05.2009

esimeneTäna 1 aasta tagasi ilmus siin blogis esimene postitus. Tänaseks, 138 postitust hiljem, on see blogi saavutanud arvestavava lugejaskonna ja reputatsiooni kodumaisel blogimaastikul.  Loodan, et oled saanud siit nii mõndagi huvitavat, õppinud midagi uut ja esitanud oma maailmavaatele väljakutseid. Minu suurim lootus on see, et oled tänu sellele blogile alustanud ettevõtjateed ja/või suurendanud oma sissetulekuid läbi interneti.

Palju õnne!

Loe edasi →

wordpressEnne pühade saabumist tahan anda sulle kolm kiiret nõuannet kuidas saad väga lihtsalt oma blogi külastatavust tõsta otsimootoritest. Seda siis WordPressi näitel, aga põhimõtted kehtivad igal platvormil.

1. Optimeeritud veebiaadressid
Esimese triki iva peitub selles, et Google armastab ilusaid veebiaadresse, mis sisaldavad märksõnasid.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin