Majanduslanguse tingimustes pingutavad kõik rihma. Uusi kliente leida on sageli raskem, müügitulemused lähevad alla. Paljude internetiäride jaoks võib olla tänasel päeval targem lähenemine müügi suurendamiseks rõhu asetamine mitte uute klientide leidmisele, vaid keskmise müügitehingu maksumuse suurendamisele. Kuigi tellimusi võib täna keskmiselt tulla vähem kui varem, siis saad sissetuleku langemist vältida keskendudes sissetulevate tellimuste suurusele. All on mõned strateegiad, mida saad käiku panna juba homme.

Komplekti pakkumine

Loe edasi →

Palju on kõhklusi alustavate internetiettevõtjate seas just vormilise külje suhtes – kas peab oma tegevuse kuidagi registreerima, taotlema mingi loa? Vastus on jah. Esiteks on sul vaja registreerida juriidiline isik (FIE või osaühing vms). Teiseks alates 15. maist 2008 jõustunud kaubandustegevuse seaduse muudatuste järgi peavad ka e-kaubandusega tegelejad end registreerima majandustegevuse registris. Ilma vajaliku registreeringuta kauba või teenuse müügi eest nähakse ette rahatrahv kuni 50 000 krooni.

Seaduse defineerib e-kaubandust nii: kauba või teenuse müügiks pakkumine ja müük Internetis ilma osapoolte üheaegse füüsilise kohalolekuta.

Loe edasi →

Kui ma küsisin siin blogis, et mis on võimalikud suurimad probleemid oma internetiäriga alustamisel, siis väga palju kostus, et just see tehniline pool – kuidas teha kodulehte ja panna üles e-pood. Loomulikult tegutseme ka kõik piiratud ressursside tingimustes, et hind on oluline. Sel korral vaatan mõningaid tooteid, mis võimaldavad igaühel oma kodulehe ja e-poe käima panna parima hinnaga – tasuta. Loomulikult sellised tooted tulevad valmislahendustena, mis tähendab, et võimalused nende ümberkohendamiseks ja sättimiseks just sellisteks nagu teil vaja on, on piiratud. Ma tulevikus tulen selle teema juurde tagasi ja soovitan minimaalse investeeringuga häid lahendusi.

Nüüd aga soovituste juurde.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin