Eduka turunduse võti 04.05.2010
Iga ettevõte müüb lõppkokkuvõttes inimestele, olgu sul B2B firma või mida iganes. Otsuse tegija on inimene. See tähendab, et me peame võitma otsuse tegija südame. Kuidas seda teha?
Selle asemel, et rääkida tunde ja tunde suhtearenduse strateegiatest,
sotsmeediaturundusest ja muust, võiks selle ühe lausega kokku võtta: “Ole helde, abivalmis ja lahke”.
Sa võid lugeda tundide kaupa gurude kirjutisi, olgu selleks Tony Robbins, Seth Godin, Chris Brogan, Zig Ziglar või kes iganes – kokkuvõte on sama.
“Aita teistel saavutada, mida nemad soovivad ja sa võid saada kõik, mida sina tahad”, on kuulus tsitaat Zig Ziglarilt. Ole helde, jaga ära, anna tasuta ja ära küsi midagi vastu. Vastu saad iseenesest, selline on juba universum.
Oma turundusstrateegiaid ja -sõnumeid seades küsi endalt, et kuidas saaksin olla veelgi heldem, lahkem ja abivalmim.