Käivitasin paar nädalat tagasi uue teenuse Videoraamatud ja tegelen sõna levitamisega selle vinge projekti kohta. Igasugused promod ja kampaaniad on hea võimalus õppimiseks ja testimiseks. Selles postituses jagan kahte tähelepanekut, mida ühes kampaanias tegin.

Esimene tähelepanek

Nimelt läks välja kiri, mis pakkus huvilistele võimalust proovida Videoraamatute teenust 30 päeva tasuta. Testisin kahte kampaanialehte, mis olid praktiliselt identsed, ühe väikese erinevusega:

 

 

Erinevus oli selles, et ühel kampaanialehel küsisin lisainfot. Üks lisaküsimus, millele sai hõlpsalt vastata radio nupuga (ei pidanud midagi kirjutama). Tahtsin vaadata, et kas sellist laadi lisaküsimus vähendab vormi täitjate arvu.

Tulemused (postituse kirjutamise hetkel):

Lisaküsimusega variant A ehk originaal sai 51.6% täitmisi ja ilma lisaküsimuseta versioon 51% täitmisi, et tulemused praktilised identsed. Võib järeldada, et sellises formaadis lisaküsimuse küsimine (midagi vastaja kohta vmt) ei tekita kasutajas hõõrdumist.

Teine tähelepanek

Eksperimendi teise osa vastus ei ole midagi uut, aga kinnitab teadmist, mis on samuti oluline. Nimelt peale eelmisel lehel oma emaili sisestamist sattus kasutaja sellisele lehele:

Kasutaja sain siin juhendid, et kuidas edasi toimida, et seda 30-päevast prooviversiooni kasutada.  Mainin ka, et algses versioonis numbreid 1. ja 2. seal polnud, need lisasin hiljem juurde.

Mis juhtus oli see, et kasutajad tegid kõik ära esimese sammu, aga vaid ca 25% teise sammu. Järeldus on siin see, et inimesed ei loe.

Jah, tekst oleks saanud selgem olla. Jah, oleks saanud parema visuaali teha. Jah, olekski võinud ainult üks samm olla. Jne. Need väited aga vaid kinnitavad järeldust. Kui sa ei tee väga hästi, selgelt ja lühidalt teatavaks, et mida kasutaja peab tegema, siis ta ei tee seda.

Kas küsid oma veebis või kampaanialehel mingi tegevuse tegemist? Kui jah, siis kuidas saaksid asja selgemaks teha?

Edu lihtsustamisel!


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin