Tõenäoliselt paljudega sarnaselt sain täna postkasti teate, kus üks ettevõtte räägib järgmist:

Tere,
Olete mõelnud, et milliseid tõhusaid turunduskanaleid tasuks kasutada eriti just tänasel ajal.
Oleme korraldanud väga erinevad ja effektiivseid e-mailikampaaniaid eraisikutele kui ka ettevõtetele, mis on andnud hea kogemuse ja ideedepanga.
Hea, et me seekord ka Teieni jõudsime.

Vastus on siin – E-maili marketingiteenus AVALDA!

Kuna kirja saatja ei oska kirjutada efektiivne ning ei tea mitte midagi müügitekstide kirjutamisest (kuigi sellise ettevõtte kompetentsis peaks email copywriting olema kohustuslik), tekkis loomulikult umbusk  ja nagu iga teine minu rollis, uurisin lisa. Teenusepakkuja veebilehel avanes selline pilt:

veeb

Ehk seal polnud mitte midagi. Mulle eriti meeldis see “your logo” koht ja suur tühi päis.

Minu jaoks on arusaamatu, et miks sellist “kampaaniat” üldse teha? Kas tõesti siiralt mõeldi, et see töötab?

Enne järgmise reklaamikampaania tegemist:

1) hoolitse, et su veebileht oleks selleks valmis (optimeeritud müügile, usaldust äratav)
2) paku väärtust, mitte ära küsi müüki (nt nad oleksid võinud hoopis pakkuda tasuta e-raamatut või minikursust teemal “Kuidas võita kliente läbi meiliturunduse” (kui nad sellest midagi teaksid))
3) ära püüa saada müüki puhtalt e-kirja kaudu – saada nad kampaanialehele ja proovi saada nende kontakt, et võita järk-järgult huviliste usaldus (nt küsi emaili aadressi vastutasuks su tasuta e-raamatu eest, mis ühtaegu loob usaldust kui ka müüb ideed, et meiliturundus on vahva asi)
4) kontrolli õigekirja
5) näita oma kampaaniat enne kolmandatele osapooltele, küsi hinnangut

Proovi kasvõi neid viite punkti järgida ning su tulemused saavad olema hoopis paremat masti.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin