Väga levinud viis oma veebilehele pilte pannes on pöörduda pildipankade (nagu iStockphoto, Fotolia jm) poole, kust saab kõrge resolutsiooniga fotosid. Kuigi teatud juhtudel on see kindlasti hea mõte, siis väga palju pannakse siin ikkagi mööda. Kahtlemata on igaüks meist näinud erinevatel veebilehtedel selliseid standartseid pilte nagu umbes need:pildipank1

pildipank2

pildipank3

Businessman at an airport restaurent

pildipank5Tuleb tuttav ette? Probleem on selliste piltidega see, et mitte keegi ei usu neid. Nad ei ole siirad. Nad ei ole reaalsusele vastavad. Tulemusena ei aita nad kaasa sinu usalduse tõstmisele (pigem vastupidi) ega sinu müügitulemustele. Sellistele piltidele on reeglina madal reageerimismäär.

Lõplikku pildipanga piltide mõju saab ainult testimise teel selgeks teha (mingis nišis võib ju töötada), aga alati on parem tee: pane üles “päris” pildid. Fotokad, mis teevad ilusaid pilte, pole teab mis kallid. Saad ju ka fotograafi tellida. Pane üles fotod sinu töötajatest, kontorist, tegemistest. Pane üles pildid mis on siirad, ausad ja kommunikeerivad just seda, milline sa päriselt oled. Ei mingit võltsi ega valskust.

Fotod, mida kasutad, peavad olema kindlasti seotud sellega, mida sa teed. Kui sinu peamine toode oled sina ise (nt oled koolitaja, advokaat, nõustaja vmt), siis kindlasti ära kasuta mingeid muid nägusid peale iseenda näo. Ma olen näinud küllaga lehti, kus koolitaja justkui promoks iseennast, aga leht on täis pildipangast leitud võltsnägusid.

Fotod on suurepärane viis suhestuda külastajaga, edasi anda mingisugust tunnet ja emotsiooni – aga kasuta loomulikke pilte.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin