Kõik asjad arenevad ja muutuvad, nii ka otsingumootorid. Mis siis uut?

1. Google endiselt ruulib, see pole muutunud – maailma turuosa 69.8% (koos partneritega AOL ja Ask). Bing + Yahoo, kes ka Bingi mootori peal, on kokku seal 30% kandis. Peamised Bingi kasutajad on Internet Exploreriga surfajad.

2. Lingid Google+ sees väidetavalt loevad otsingumootoritele optimeerimisel. Ma pole veel ise piisavalt vastavaid teste teinud, et omast kogemusest üht või teist kinnitada, aga usun seda tõsi olevat. Google algoritm on ehitatud linkidele, aga tänapäeval lingitakse veebis üha vähem ning järjest enam viiteid jagatakse sotsmeedias. Google enda platvormi sees saab linke lihtsalt järgida, erinevalt Facebookist.

3. Kuigi Google kaotas otsese Twitteri andmevoo ligipääsu, tunduvad kõrge autoriteediga profiilide poolt jagatavad viited Twitteris ikkagi SEOle mõju avaldavat. Eelkõige aitab see kaasa kiirele indekseerimisele, aga mingil määral on abi ka positsiooni parandamisele.

4. Yahoo paneb kinni SiteExploreri. See on kurb lüke, sest YSE on endiselt väga kasulik vahend. Alternatiivne Open Site Explorer tuli mõni päev tagasi välja versioon 3, mis on kõva edasiminek. See annab nüüd palju enamat infot kui YSE, aga hea ports sellest on saadaval vaid tasulistele kasutajatele.

5. 22. juuli lasi Google välja viimase uuenduse oma algoritmis, koodnimega Panda 2.3. Viimase uuenduse peamine rõhk oli paremal vahet tegemisel kõrge ja madala autoriteediga linkide vahel. Kas see aitas sinu veebi positsioonile kaasa või tuli kahjuks, saad ise vaadata.

6. SEOMoz pani hiljuti kokku SEO infograafiku blogide ja nende kujunduse kohta: blogipidajatele kindlasti väga kasulik lugemine.

7. Soovid Bingist maksimumi võtta? SEOBook pani kokku põhjaliku ülevaate Bing Webmaster Toolsist, mis aitab sul seda teha.

Ahjaa, paar nädalat tagasti tuli ka välja 2011 Link Building with Experts raportpostitus, kus 10 selle ala suurimat guru räägivad, mis sel aastal toimib.


Mulle meeldib, et uue aastaga kaasneb selline tunne, nagu saaks alustada puhtalt lehelt. Enam vanu vigu ei tee, olen tublim, töökam ja parem.

Tahan tähelepanu juhtida ühele kriitilisele veale, mille kõik võiks jätta eelmisse aastasse. See on viga, mida ma näen inimesi sageli tegevat ja mis tuleb vestlustes ettevõtjatega tihti välja.

Loe edasi →

Interneti kaudu töö leidmine pole ainult CV portaalides surfamine ja personalijuhtide spämmimine. Peale sinu on veel 138 tegelast, kes tahavad sama töökohta, mis sullegi silma jäi. Kuidas massi seest positiivselt silma paista? Mõned näitlikud lood, kuidas seda tehtud on Google ja sotsmeedia abil.

1. Töö leidmine Google Adwordsi abil

Loe edasi →

Keskmine veebileht sisaldab järgmisi lehti: avaleht (pealkirjaga “tere tulemast!”), teenused, kontakt. Mõnel ka kasutu partnerite leht. Toote müüjatel lisaks veel tõenäoliselt mõned tooteinfo lehed. Kurb tõsiasi on aga see, et kui sinu veebileht on ka selline, siis sa ei hakkagi eriti külastajaid oma veebile saama. Mitte kunagi.

Inimesed otsivad infot

Loe edasi →

Alustame algusest. Kui veebilehel kedagi ei käi, siis sellest kasu pole. Rahakotis on piiratult raha ja külastajate eest maksta suudame ainult teatud koguses. Lahendus: toome oma veebile tasuta külastajaid otsingumootoritest. Otsingumootoritele optimeerimine võib kõlada karmilt, aga tegelikult on 95% sellest imelihtne.

Pikemalt olen kirjutanud otsingumootoritele optimeerimisest siin, selles postituses toon välja lihtsad ja kiired tõed, et mida teha.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin