Mul on lähikuudel tulemas üks suuremat sorti väliüritus ja otsin selleks tarbeks erinevaid asju, mida rentida (telgid, valgustus, heli jne). Surfates veebis ringi olen hämmeldunud, et ca 80% vastavaid firmasid ei pane hindu välja.

Mõned võivad olla ka kaks korda odavamad kui need, mis avaldavad hindu, aga ma ei saa seda kunagi teda. Ma lihtsalt ei hakka vorme täitma ja kelleltki infot ootama, et saada teada ühe toote hinda.

Tegemist on internetiga ja aastaga 2010. Täna ma eeldan, et kõik juhtub otsekohe. Ma tahan saada vastust oma küsimusele kohe, mitte siis, kui sul on aega minuga ühendust võtta. Kui sa seda mulle hinda koheselt ei ütle, siis jääd rahast ilma. Nii lihtne see ongi.

Ma ei ole kaugeltki ainus. Ma ei ole veel kohanud inimest, kes eelistaks vorme täita ja hinda hiljem teada saada. Tarbija tahab kohe saada oma infot. Inimestele ei meeldi küsida. Ka tavapoes tahab ju inimene näha, et palju midagi maksab. Pood, kus hindu väljas pole ja kõike peab küsima, ei elaks kaua. Miks sa seda siis internetis teed?

Kui sa müüd lõpptarbijale ja su hind pole 343st faktorist sõltuv, siis pane hinnad välja. Eriti eraisikutele müües. Vastasel juhul läheb raha sinust mööda ja selle tasku, kes hinnad avaldab.

Tegin siin blogis ka küsitluse , millele vastas 240 inimest.  Tulemus: 83% inimesi lahkub su veebilehelt, kui sul hindu pole väljas. Kuhu? Konkurendi lehele, kes paneb hinnad välja.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin