Blogosfääri ja sotsiaalse meedia leviga demokratiseeriti hääletorud. Igaühel on võimalus maailmale edastada oma sõnumeid läbi oma blogi, Facebooki lehe, Twitteri konto ja YouTube kanali. Täna on võimalik igaühel jõuda miljoniteni, luua endale massiivset järgijaskonda ja tutvustada oma tooteid. Rõhk aga on sõnal ‘võimalik’.

Ühel koolitusel tuli mu juurde inimene, kes ütles, et ta on teinud kõiki asju, mida ma siin blogis räägin, aga tulemusteta. Ta peab blogi ja kirjutab regulaarselt. Tal on oma Facebooki leht. Saadab välja uudiskirja. Kõik oleks nagu õigesti tehtud, aga tulemusi pole. Pole suurt järgijaskonda, au ega kuulsust. Rahast rääkimata.

Võtsin ta meediakanalid ette ja vaatasin neid. Lugesin ta blogipostitusi, vaatasin uudiskirju ja heitsin pilgu Facebooki. Diagnoos: IGAV!

Puudu oli karisma, särts, x-faktor, unikaalne vaatenurk, tugev arvamus, persoona, isikupära ja kõik muu taoline, mis teeks asjad huvitavaks. Kõik kirjapandu oli igav, kuiv ja  selline… blaah.

Ole huvitav või mine koju

Tänasel internetiajastul on levinud lugu, et justkui igaüks võib üles ehitada oma eduka internetiäri, pidada populaarset blogi ja teha vinget Facebooki-turundust. Igaüks võib blogida, aga see ei tähenda veel midagi. Kui sa ei ole huvitav, siis ei aita sind ka maailma kõige massiivsem sisu tootmine.

Edu saavutamiseks pead olema huvitav, aga enamik inimesi ei ole. Võidavad ikka parimad.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin