Mulle tundub, et Eesti äride nõrgemaid külgi on just klienditeenindus. Eestlased ise on tihti harjunud keskpärase ja isegi kehva kohtlemisega, aga tulles hea teenindusega asukohtadest, on kontrast hirmuäratav.

Just seetõttu arvan, et raamat I Love You More Than My Dog on oluline meie ettevõtjatele ja juhtidele. Meie olustikku arvestades on ühel suurepärase teenindusega ettevõttel võrdlemisi lihtne välja paista ja võita klientide lojaalsus.

See on raamat, mis küsib häid küsimusi ja aitab su firmal saada armastatud ettevõtteks nii töötajate kui klientide poolt.

Play

Tekkis huvi? Telli täismahus raamat Amazonist.

Kas see kokkuvõtte meeldis sulle? Siit saad tellida endale iga kuu 2 uue äriraamatu kokkuvõtet.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin