Keskmine veebileht sisaldab järgmisi lehti: avaleht (pealkirjaga “tere tulemast!”), teenused, kontakt. Mõnel ka kasutu partnerite leht. Toote müüjatel lisaks veel tõenäoliselt mõned tooteinfo lehed. Kurb tõsiasi on aga see, et kui sinu veebileht on ka selline, siis sa ei hakkagi eriti külastajaid oma veebile saama. Mitte kunagi.

Inimesed otsivad infot

Valdav enamus otsinguid internetis (Googles) on infootsingud. See tähendab, et inimesed ei otsi sinu tooteid või teenuseid, vaid infot nende kohta. Nad tahavad midagi uut teada saada, lahendust oma väljakutsele või probleemile. Sinu roll on seda lahendust pakkuda läbi abistava info.

Mida rohkem abistavat infot sul veebis üleval on (otsingumootoritele optimeeritult), seda enam külastusi sa saad. Siin on otsene 1:1 seos. Täna peab iga ettevõtja endast kui meedia loojast mõtlema.

Blogi, artiklid, videod

Millist probleemi sa inimese jaoks lahendad? Paku oma veebilehel kõiksugu abistavat infot oma tegevusvaldkonna kohta. Vastava sisuga lood konteksti oma toodete ja teenuste ümber. Kirjuta artikleid, alusta blogimist, tee videosid. See toob sulle külastajad, see loob usalduse, näitab su ekspertiisi ja arendab suhteid.

Staatiline veeb on surnud. Veebileht kui visiitkaart on aegunud kontseptsioon. Loo väärtust ja suhtle.

Ahjaa

Ära ütle oma avalehel “Tere tulemast”. Kas sa tead mõnda veebilehte, kus inimene poleks teretulnud? Selle asemel ütle midagi sisukat enda kohta või mida head külastaja su lehelt saab.


Ma olen läbi aegade tasuta mõjuvõimust rääkinud palju kordi. Üks efektiivsemaid viise usalduse tõstmiseks, oma reputatsiooni loomiseks ja suhete arendamiseks on panna suurt rõhku sisuturundusele: luua palju relevantset sisu oma sihtrühmale.

Minu käest sageli küsitakse, et aga kui ma liiga palju tasuta head infot ära annan, siis miks peaks keegi mulle info eest veel maksma? Äkki ma annan ära liiga palju tasuta infot? Millist infot ära anda?

Loe edasi →

emaillensSurfasin ringi Eesti ettevõtete veebilehtedel ja märkasin üllatusega, et valdaval enamusel neist on täiesti identne “Kontakt” lehekülg. Sellel iseenesest poleks väga viga kui just see “standard” poleks igavesti kehv lahendus. See enimlevinud lähenemine kontakti lehele on selge tunnusmärk, et ei mõelda oma peaga, vaid lihtsalt tehakse teiste järgi. Tulemuseks on paraku see, et lehekülg, mis peaks motiveerima inimesi nendega ühendust võtma, töötab just vastupidiselt.

Milline see levinud kontaktileht siis välja näeb? Umbes midagi sellist:

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin