Ärilabor 2010 03.05.2010

Ma ei ela põhikohaga Eestis. Juba viimased 5 aastat olen Eestis käinud vaid suviti (erandiks 2009, kus olin kevadest jõuludeni). Ka sel korral tulen paariks kuuks. Sel visiidil hüppan praktiliselt lennujaamast otse Eliitlaagrisse ja juba nädal hiljem teen järgmist koolitusüritust – nimeks Ärilabor.

Mul polnud üldse plaanis teha rohkem kui 1 koolitust sel aastal, aga otsustasin tulla vastu populaarsele nõudmisele teha üks internetiäri koolitus – kuidas luua ja arendada oma infotoodete internetiäri. Panin selleks puhuks kokku vinge 2-päevase programmi ja nüüd kutsungi sind osa saama koolitusest nimega Ärilabor.

Koolituse lõpptulemusena oled valmis looma oma internetiettevõtte ja seda eduni tüürima.

Selle koolituse käigus õpid:

  • eduka ettevõtte alustalad: mida on vaja teada ja teha edu saavutamiseks,
  • kuidas pöörata oma kirg või hobi elustiiliettevõtteks,
  • kuidas leida oma äriidee, millele oleks ka turgu,
  • kuidas luua oma infotooteid (ilma tehniliste teadmisteta),
  • kuidas teha mainekujundust ja positsioneerida end turul,
  • kuidas tuua oma veebilehele suures koguses külastajaid,
  • kuidas mõjutada inimesi ja luua efektiivseid sõnumeid,
  • kuidas kasutada oma aega targalt ära ja olla produktiivne.

Koolitus toimub 29-30. mail Tartus, Athena konverentsikeskuses.

Kogu info siit: http://internetmarketing.ee/arilabor/

P.S. Kui on huvi internetiturunduse ja internetiettevõtluse vastu, siis soovitan kindlasti osaleda. Järgmine võimalus minu koolitusel osaleda on alles 2011 aasta suvel.


Oma internetiettevõtte loomine ja edukaks kasvatamine on mõnes mõttes kui märg unistus – sellest tulenevad eelised, kasud ja elustiil on väga lahedad. Startuplus tundub isegi glamuurne. Kui sul on oma internetiäri, siis oled in. Tõsilugu on aga see, et see on turbulentsitihe lennureis. Siin on 5 punkti, millega pead arvestama, et nautida edu vilju.

1. Loo toode või teenus, mida inimesed tahavad ja millel on turgu. Toode ei too sulle raha. Turg toob raha. Kui turgu pole, siis sul pole mitte ettevõte, vaid hobi. Sinu esimene ja kõige tähtsam ülesanne on luua toode, mis loob nii palju väärtust, et inimesed oleks nõus selle eest maksma. Ja neid inimesi peab olema rohkem kui su ema ja tema sõbrannad.

Loe edasi →

Kuidas luua oma internetiettevõte, mida selleks vaja on, mida arvestada äriidee leidmisel ja mis on edu pant?

Internetirevolutsioon tuleb välja 15. märts. Püsi lainel!

Loe edasi →

Paljud lükkavad edasi oma plaane uute projektide või ettevõtlusega alustamiseks, kuna neile tundub, et nad ei tea piisavalt. Mõningaid hoiab tagasi hirm läbikukkumise ees, aga suurele osale on takistavaks asjaoluks just teadmiste puudus. “Ma ei tunne turgu piisavalt!”, “ma ei tea, kuidas paberimajandus käib”, “ma ei tea, kuidas see turg käitub X aasta pärast”, “mis siis, kui juhtub see või see?”. Lihtsam oleks just kui jätkata oma turvalisel, igaval ja mitte kuhugi viival ametikohal ja teha edasi oma harjumuspäraseid, turvalisi asju.

Või siis sellest teadmatusest tulenevalt tehakse meeletult lugemist, korjatakse kokku sajad aruanded ja raportid, turutrendid ja segmendid, seadusandlused ja gurude prognoosid – mis viib juhtme kokku jooksmiseni ja tundub, et ei suuda iial seda infotulva hallata. Tulemusena on veelgi suurem hirm ja halvatus. Ja seda veel enne kui oled isegi oma varbad märjaks kastnud. Ütles ju ka William S. Burroughs, et “Sometimes paranoia’s just having all the facts” ehk mõnikord on paranoia kõikide faktide teadmine.

Loe edasi →

moneyKohtan seda sageli – arvamust, et internet on maagiline muinasjutumaa, kus iga loll saab panna oma äri püsti ja hakata maagilistes kogustes raha teenima. Justkui niisama. Tuleb vaid teada seda õiget “nuppu”, kuhu vajutada. Sagedamini kui ma tahaksin, kohtan küsimust, et kui ma alustan oma internetiäri, kui ruttu ma teenin 100 000 krooni? Või miljoni?

Üleöö edu tuleb paljude aastate pikkuse tööga. Internetis suure hulga külastatavuse saamine ja raha teenimine võtab palju aega ja pingutust. Internet ei ole erinevam “muust maailmast” selles suhtes – sihile viib pikaajaline tark tegutsemine. Tuleb luua usaldusväärsust, arendada suhteid, end tõestada, ehitada üles mainet ja kõik muu selline.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin