Internetiturunduse tippteadmised 3 päevaga. See on sisuliselt see, mida Eliitlaagri formaat endast kujutab. Lisaks eliitteadmisetele saad nende 3 päeva jooksul hästi tundma teisi Eesti ettevõtjaid ja turundajaid, kes pistavad rinda sarnaste väljakutsetega nagu sinagi.

Nagu laagrile kohane, lähme paksu metsa sisse ja oleme muust maailmast eraldatud. See soodustab oluliselt nii õppekogemust kui ka networkimise osa. Eelmisel aastal see formaat õigustas end täielikult.

Kuidas teenida rohkem tulu läbi interneti täna ja homme? Tervikliku vastuse koos tegevusplaanidega saad selle aasta vingeimalt koolitusürituselt Internetiturunduse Eliitlaager 2010. Eelmise aasta hittüritus tuleb kordamisele 21-23. mail ja oodata on suurt tungi.

Selle aasta Eliitlaagri sisu kokkupanemisel võtsime arvesse Eesti turundajate suurimaid väljakutseid ja vajadusi, mida uurimise läbi vastava küsitluse. Tulemusena valmis kava, mis annab sulle 3 päeva jooksul tippteadmised internetiturundusest ja kindlustab su ettevõtte müügiedu internetis nii lühemas kui pikemas perspektiivis.

Vaata kohe, mida Eliitlaager 2010 sisaldab: http://www.internetiturundus.ee

Vaata, mida rääkisid üritusest Eliitlaager 2009 osavõtjad:




15. märtsil tuleb välja uus vinge internetiturundus e-kursus Internetirevolutsioon.

Kursus sisaldab tunde ja tunde internetiturunduse alaseid õppevideosid ja praktilisi juhendeid. Kursusest saad kõik vajaliku eduka müügi tegemiseks läbi interneti.

Loe edasi →

eliitlaagerSelle suve viimasel nädalavahetusel, 28. – 30.ndal augustil, toimub uus ja erinev koolitusüritus – Internetiturunduse Eliitlaager. Tegemist on 3-päevase treeninglaagriga, kus vähesed väljavalitud (kohad piiratud!) omandavad kõik internetiturunduse alased teadmised, mida vaja internetis suure müügi tegemiseks. Peale sellel üritusel käimist pole sul vaja ühtki teist koolitust, seminari või konverentsi väga pikka aega.

Suur rõhk on ka networkimisel – hoolitseme selle eest, et osalejad õpiksid teineteist tundma, jagaksid kogemusi ja kasvataksid oma võrgustikku.

Loe edasi →

ostceLugesin hiljuti raamatut nimega “Online Shopping Through Consumers’ Eyes” (E. Prussakov, 2008), mis põhineb 107 küsimuse vastuste analüüsil, mida küsiti ühe online küsitluse käigus 2702 inimeselt. Raamatut ma ei soovita – suurem osa küsimusi on väga kehvad. Autoril puuduvad elementaarsed turu-uuringute alased teadmised – valdav osa küsimustest olid suunavad, ebaolulised ja ilmselgete vastustega. Samuti on suur vahe sellel, mida kasutajad arvavad, et kuidas nad käituksid ja kuidas nad tegelikult käituvad. Mõned huvitavad asjad tulid sellest raamatust siiski välja ja selles postituses jagangi parimad palad sinuga (ja säästan sulle 200 krooni).

Uuring viidi läbi Ühendriikides, seega meie keskkonnas see 1:1 ei kehti muidugi, aga tõenäoliselt mingi indikaator on ka see.

Loe edasi →

Käesoleva aasta parim turundaja on Barack Obama (ehk tema meeskond). Jättes poliitika kõrvale, räägime puhtalt turundusest. Obama fundraising üritused on olnud läbi aegade edukaimad ja tema kampaania finantseeringutest üle poole (ca 225 miljonit dollarit ja kasvab igas minutis) on tulnud eraisikute online annetustest, mille summa on jäänud alla 200 dollari. Midagi sellist pole varem nähtud. Obama meeskond kasutas interneti võimu rohkem kui eales varem on poliitilises turunduses seda tehtud ja äärmiselt edukalt. Tal on rohkem kui 1600 videot avaldatud YouTube’is, tal on oma blog, Twitter, Facebook, MySpace jne leht. Siia juurde veel toetajate poolt loodud viiruslik sisu. Tõenäoliselt oleks siit ka midagi Eesti poliitikutel kõrva taha panna. Vaatame lähemalt mõningaid tema turunduskampaania osasid.

1. Obama veebileht

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin