Jõulude ajal tõusevad jaekaupmeestel müüginumbrid lakke – see pole mingi uudis. Hea oleks aga ette teada, kuidas oma jõuludele suunatud kampaaniaid nii seada, et müüginumbreid maksimeerida. Selleks tuleks vaadata möödunud aasta jõulude aegset statistikat. Oneupweb Holiday Online Retail Buying Trends nimeline aruanne heidab sellele teemale valgust.

Uurimusest selgub, et unikaalsete külastajate arv jaekaupmeeste lehtedele hakkab kasvama oktoobri kolmandast nädalast ja siis vaikselt tõuseb umbes kuni detsembri keskpaigani, et uuesti langeda. Uuring hõlmas kolme olulise näitaja – unikaalsed külatajad, muutemäär (conversion rate) ja müük – vaatlemist.

Selgusid sellised asjad:

  • Kõige kõrgema külastatavusega päevad olid 11, 12 ja 13 detsember
  • Kõige rohkem müüki tehti 13ndal detsembril, sellele järgnesid 4 ja 11 detsember

Tundub, et suurem osa inimesi teevad oma jõuluostud aegsasti ette ära ja ei jäta seda viimasele minutile.

Mõtted, mida sellest uurimusest ellu rakendada

  • hakka oma jõulukampaaniaga juba tegelema ja too see lagedale hiljemalt novembriks, esimesed uljad juba mõtlevad kingituste ostmise peale
  • alusta väiksemate kampaanialehtede ja reklaamtegevustega, et testida erinevaid sõnumeid ja nende efektiivsust – siis oled kõrghetke ajaks valmis maksimaalse tulemuse tooma
  • jõulude ajal kipuvad reklaamihinnad üles minema, hea oleks enne ära planeerida; samuti tõusevad inglisekeelsel turul PPC hinnad, seega ole valmis oma hindu seal kohendama, et püsida konkurentsis
  • kui aeg jõuab jõuludele nii lähedale, et netist tellitud pakke ei jõua jõuluvana tulekuks inimesteni toimetada, pane rõhku e-kinkekaartide pakkumisele

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin