Vastus: teistel veebilehtedel. Mitte sinu omal.

Mis see sinu jaoks tähendab?

1. Inimesed on harjunud kasutama teatud stiilis veebilehti. “Uudse” ja “teistmoodi” lahenduse tegemine võib sulle näkku lennata ja su vastu töötada. Inimestele ei meeldi mõelda ega sinu pärast ringi harjuda.

Alumises näites tehti uut tüüpi menüü. Kui tahad teada, mis mingi numbri taga peidus, pead kursori esmalt sinna liigutama ja siis seesam avaneb. #fail

2. Kui su veeb näeb välja nagu iga teine veeb, võid halli massi sisse ära kaduda.

Sinu ülesanne on välja mõelda eristuv lahendus, mille kasutamine on siiski ilmselge ja ei nõua ringiharjumist. Jõudu tööle.


Loetavus on ülioluline. Ka kõige paremate artiklite kirjutamisest pole tolku, kui keegi taha seda lugeda. Mida lihtsam ja pingutusevabam on mingi teksti lugemine, seda rohkem saab loetud. Kirjutad sa ju ikka selleks, et keegi seda loeks ka?

Näiteks kes viitsiks seda juttu läbi lugeda? Halb loetavus.

Loe edasi →

Veebikujundus on eduka internetimüügi olulisimaid komponente. Visuaal loob või hävitab mainet ja võib otsustada kogu su edu. Siin 10 soovitust, mis sinu šansse eduks parandavad.

1. Vormi kujundus

Loe edasi →

Luues oma veebilehe on sul tõenäoliselt  idee ja nägemus sellest, et mis moodi seda peaks kasutama ja kuidas see kõik töötab. Probleem on aga selles, et sina ei ole sinu kasutaja. Kasutajatele võib su veeb tunduda keeruline, nad võib-olla tahavad klikkida hoopis muidu asju (kui sa ette nägid) ning ei pruugi üldse aru saada, et kuidas midagi teha. Siin tulevadki mängu kasutajatestid.

Internetiturunduse Eliitlaagris räägime kasutatavusest ja veel paljust muust. Veel on vabu kohti saadaval, registreeri kohe.

Loe edasi →

ostceLugesin hiljuti raamatut nimega “Online Shopping Through Consumers’ Eyes” (E. Prussakov, 2008), mis põhineb 107 küsimuse vastuste analüüsil, mida küsiti ühe online küsitluse käigus 2702 inimeselt. Raamatut ma ei soovita – suurem osa küsimusi on väga kehvad. Autoril puuduvad elementaarsed turu-uuringute alased teadmised – valdav osa küsimustest olid suunavad, ebaolulised ja ilmselgete vastustega. Samuti on suur vahe sellel, mida kasutajad arvavad, et kuidas nad käituksid ja kuidas nad tegelikult käituvad. Mõned huvitavad asjad tulid sellest raamatust siiski välja ja selles postituses jagangi parimad palad sinuga (ja säästan sulle 200 krooni).

Uuring viidi läbi Ühendriikides, seega meie keskkonnas see 1:1 ei kehti muidugi, aga tõenäoliselt mingi indikaator on ka see.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin