Viimane kiirabi 24.11.2010

Seekordse kiirabi seeria viimane video.

Loodan, et tagasisidest oli kasu ja viid kuuldu ellu. Nagu panid tähele, siis 90% puudustest on kõik ühed ja samad:

  • selgus, et mis veebilehega on tegu ja kuidas kasutaja sellest kasu saab,
  • oma eristumise välja toomine,
  • kasutaja suunamine kindlale tegevusele,
  • olulise rõhutamine,
  • optimeerimine otsingumootoritele,
  • nõrk või oluliselt aegunud kujundus,
  • kehv, egokeskne või hoopis puudulik tekst veebilehel.

Edu!


Kiirabi (vol 4) 23.11.2010

Valmis neljas video kiirabi seerias. Hilisel õhtutunnil tehtud video juures jäi taimer alla nurka tiksuma, aga see tagasiside andmist ja saamist ei tohiks segada :)

Loe edasi →

Järgmine tund täis arvustusi. Just nimelt – sooviavaldusi laekus nii palju, et kokku saan neid arvustusvideoid mitme tunni jagu. Kui sa eelmisi videoid ei vaadanud veel, siis soovitan vähemalt läbi vaadata esimese video esimene osa, kus räägin arvustuse põhimõtetest.

Loe edasi →

Siin on 2 esimest videot – Facebookis esitatud soovid. Esimene video sisaldab ka sissejuhatust ja minu seletus hindamise kohta.

Tahan veel rõhutada, et videos antud kriitika eesmärk on juhtida tähelepanu puudustele, mitte kellegi tundeid riivata. Ükski kommentaar ei ole isiklik – lüüakse ikka palli, mitte pallurit.

Loe edasi →

Tasuta kiirabi 18.11.2010

Internetis on väga palju lehekülgi, mida saaks väga lihtsate liigutustega oluliselt paremaks teha. Seda nii ettevõtjale tulemuste poolest kui kasutajale kogemuse poolest.

Otsustasin õla alla panna ja paranemise poole samme teha. Kuidas?

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin