Mulle tundub, et Eesti äride nõrgemaid külgi on just klienditeenindus. Eestlased ise on tihti harjunud keskpärase ja isegi kehva kohtlemisega, aga tulles hea teenindusega asukohtadest, on kontrast hirmuäratav.

Just seetõttu arvan, et raamat I Love You More Than My Dog on oluline meie ettevõtjatele ja juhtidele. Meie olustikku arvestades on ühel suurepärase teenindusega ettevõttel võrdlemisi lihtne välja paista ja võita klientide lojaalsus.

See on raamat, mis küsib häid küsimusi ja aitab su firmal saada armastatud ettevõtteks nii töötajate kui klientide poolt.

Play

Tekkis huvi? Telli täismahus raamat Amazonist.

Kas see kokkuvõtte meeldis sulle? Siit saad tellida endale iga kuu 2 uue äriraamatu kokkuvõtet.


emaillensSurfasin ringi Eesti ettevõtete veebilehtedel ja märkasin üllatusega, et valdaval enamusel neist on täiesti identne “Kontakt” lehekülg. Sellel iseenesest poleks väga viga kui just see “standard” poleks igavesti kehv lahendus. See enimlevinud lähenemine kontakti lehele on selge tunnusmärk, et ei mõelda oma peaga, vaid lihtsalt tehakse teiste järgi. Tulemuseks on paraku see, et lehekülg, mis peaks motiveerima inimesi nendega ühendust võtma, töötab just vastupidiselt.

Milline see levinud kontaktileht siis välja näeb? Umbes midagi sellist:

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin