Mulle tundub, et Eesti äride nõrgemaid külgi on just klienditeenindus. Eestlased ise on tihti harjunud keskpärase ja isegi kehva kohtlemisega, aga tulles hea teenindusega asukohtadest, on kontrast hirmuäratav.

Just seetõttu arvan, et raamat I Love You More Than My Dog on oluline meie ettevõtjatele ja juhtidele. Meie olustikku arvestades on ühel suurepärase teenindusega ettevõttel võrdlemisi lihtne välja paista ja võita klientide lojaalsus.

See on raamat, mis küsib häid küsimusi ja aitab su firmal saada armastatud ettevõtteks nii töötajate kui klientide poolt.

Play

Tekkis huvi? Telli täismahus raamat Amazonist.

Kas see kokkuvõtte meeldis sulle? Siit saad tellida endale iga kuu 2 uue äriraamatu kokkuvõtet.


returnemailPaljude ettevõtete jaoks on oluline veebi kaudu hinnapäringute saamine. Või siis müügieelsete (pre-sales) küsimuste saamine toodete-teenuste kohta ehk müügikontaktide genereerimine. See on ühtmoodi oluline turismitalude jaoks, veebikujundusfirmadele, kinnisvaraagentidele ja mistahes teenusepakkujatele. Üks olulisimaid faktoreid siin kliendi võitmiseks on aga midagi sellist, millele sageli ei mõelda – vastamiskiirus.

Hiljuti võtsin neti kaudu rea hinnapakkumisi ühe teenuse jaoks, mida mul vaja. Kes vastas põhimõtteliselt minutite jooksul sai kõige rohkem karmapunkte. Miks? Päringu saatmise hetkel on potentsiaalsel kliendil huvi haripunktis. Ta on motiveeritud, ta tegutseb, et oma probleemile lahendust leida. Mida aeg edasi, seda vähem motiveeritum ta on. Mõnede tundide jooksul tulnud pakkumised olid ka veel okei. Üks vastas kolme päeva pärast – ma olin juba unustanud, et mul seda teenust vaja on (ja olin mõttes juba ühe välja valinud). Selle viimase jaoks oli rong juba ammu läinud.

Loe edasi →

Eestis on kehv klienditeenindus nii sagedane, et eestlased on sellega sageli leppinud. Leppinud piisavalt, et sellest enam mitte nii suurt numbrit teha. Möödunud nädalal käisin Viru keskuses fotopoes pilte fotopaberile panemas ja mul vedas, et napilt pääsesin sealse müügitädi sõimust (sest segasin ta jõudeolekut). Olen eestlane, raputan vaid pead ja lähen edasi. Selliseid väiksemaid asju tuleb meil kõigil ette pidevalt.

Suurem šokk klienditeenindusest saabub siis, kui tulla Eestisse peale pikemat eemalolekut. Eriti kui tulla klienditeenidusele orienteeritud kohtadest nagu Ühendriigid või Dubai.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin