Mõni aeg tagasi kirjutasin kuidas oma sõnumit efektiivselt edastada. Sel korral räägin sellest samast skeemist veel ühe näite läbi. Nimelt maiade kalender lõpeb (meie ajaarvamise järgi) aastaga 2012. Kuigi teadlased arvavad, et maiad pidasid lihtsalt silmas, et algab uus tsükkel, on see siiski inspireerinud nii mitmeidki maailmalõpu-teemalisi lugusid.




1450769_e37cd62525Kes on osalenud avaliku esinemise, kõnepidamise või muul suhtlusalasel kursusel (või lugenud vastavaid raamatuid), see on kindlasti kuulnud järgnevaid õpetussõnu: “seisa sirgelt, vaata inimestele silma, kasuta sobivaid käeliigutusi mõtete rõhutamiseks” või “harjuta, harjuta. harjuta” või siis “ütle neile, millest sa rääkima hakkad, siis räägi ning siis räägi, millest rääkisid” või nõuandeid alustamiseks nagu “hakka rääkima lugu”. See on kõik õige ja vahva, aga need nõuanded puudutavad kõik esitlusviisi.

Teine populaarne lähenemisviis puudutab sihtgruppi: “tea, mis su kuulajaid huvitab”, “pane oma sõnum konteksti, millest auditoorium aru saab” või siis “korda oma peamisi punkte”.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin