Mistahes toote hind iseenesest pole kallis ega odav. 100 000 eeku maksev auto on odav lennuki hinnaga võrreldes, aga kallis teksapükstega kõrvutades. Seda justkui elementaarset teadmist sisaldabki kontrastsuse printsiip, mille abil saad teadlikult kujundada ostja arvamust mingi toote kallidusest.

Eliitlaagris räägime paljudest müügitehnikatest, mis aitavad veebi kaudu müümisele tublisti kaasa. Kas jõuad veel mõne viimase vaba koha endale saada?


contrastOled sa kunagi mõelnud, miks kataloogides kaubad on sorteeritud hindade järgi, minnes kallimast odavamaks? Miks automüüja sulle esmalt baasmudeli müüb, ja siis hakkab lisasid eraldi juurde pakkuma? Miks ülikonda, särki ja lipsu ostes müügiinimene sulle esmalt ülikonda aitab valida?  Miks korterit otsides kinnisvaraagendid sulle esimesena väga kalleid või väga koledaid eluasemeid näitavad? See ei ole juhus. Sinu mõtlemisega manipuleeritakse teadlikult. Sinu arvamust kujundatakse just selliseks, nagu vaja.

Kontrastsuse printsiip seisneb selles, kuidas me midagi näeme, mis mulje või arvamus meil millestki tekib sõltuvalt sellest, mis järjekorras meile erinevaid asju esitatakse. Lihtsalt öeldes kui meile näidatakse kahte asja, ja see teine asi on võrdlemisi erinevam kui esimene, siis me kipuma nägema seda veelgi enam erinevamana kui see tegelikult on. Kui me tõstame enne kerget asja ja pärast rasket, tundub see raskem asi raskem kui ta tegelikult on. Samuti kui oleme tõstnud raskeid kaste, ja me kätte satub kerge kast, tundub see oluliselt kergem kui ta oleks tundunud, kui oleks seda esimesena tõstnud.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin