Nii, veel üks postitus veebilehtede otsimootoritele optimeerimisest (mõnikord tõlgitakse seda “otsimootorite optimeerimine”, aga see on ekslik tõlge). Selles ja kahes eelmises postituses sisalduva info abil suudate viia ükskõik millise veebilehe Google otsitulemuste esikümnesse. Ma olen seda ise teinud kümnel korral kümnest. Hoidke kokku see raha, mis te mingile firmale oleks maksnud (Eestis küsitakse selle eest ~15 000+ EEK pluss kuumaksud), ja investeerige see kuhugi mujale.

Allpool on loetelu erinevatest veebielementidest, mis aitavad kaasa parema positsiooni saavutamiseks otsimootorites. Pane tähele, et see siin pole absoluutne tõde (aga väga lähedal sellele). Google jt otsimootorid pole avalikustanud täielikult oma algoritmi, et mille alusel otsitulemuste järjestus töötab. Need teadmised, mida alt leiad, on nii minu kui teiste internetiturundajate kollektiivne teadmus, mis saadud läbi testimise ja proovimise. Otsimootorid ka täiustavad ja muudavad oma algoritme pidevalt, et teatud osa sellest värgist muutub pidevalt.

Loe edasi →

Oma veebilehe külastatavuse tõstmine on turundusinimeste püha graal. Sul võib olla kõige sisukam, vingem ja parem veebileht, aga kui seal keegi ei käi, pole sellest kasu. See tähendab, et kui sul pole läbi mõeldud, kust oma veebile külastusi tekitada, võid sama hästi kui kogu oma veebivärgile käega lüüa. Kui investeerid raha veebilehe tegemiseks, investeeri ka strateegiasse (ja selle elluviimisse), kust tulevad külastajad.

Kõik internetikasutuse uuringud näitavad, et inimesed kasutavad interneti eelkõige info otsimiseks ja e-posti lugemiseks. Kuidas nad infot otsivad? Kui just ei loeta midagi suvalist aja tapmiseks (nt loed Delfit), siis kasutatakse selleks otsimootoreid – nagu Google. Google on kindlasti (kaugelt) kõige parem otsimootor ja kasutajad saavad sellest aru: see on ka kõige populaarsem (maailmas turuosa ~70%). Kui mujal maailmas on tegijad ka Yahoo (ca 17% turuosa) ja MSN (~10%), siis Eestis kasutatakse Google kõrval kõige enam Neti.ee-d. Ok, protsendid protsendideks, peamine point on see: inimesed otsivad infot otsimootorite kaudu.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin