Inimene otsib midagi internetist ja satub su veebilehele. Kui sa arvad, et ta valib sinu ja mitte millegi vahel, sa eksid. Kui sa arvad, et inimene võtab aja maha, et sinu veebis kirjas olevaga põhjalikult tutvuda, sa eksid.

Tegelikkus on see, et isegi kui inimesel on mingi asja kindel ostusoov, siis ta käib läbi keskmiselt 4-5 konkureerivat veebilehte. Ta vaatab sinu veebis olevat infot pealiskaudselt.

Kui ei ole sekundite jooksul hoomatav, et milles seisneb sinu toote/teenuse/firma unikaalne müügipakkumine ja konkurentsieelis, siis oled kliendist ilma. Kui sinu ja su konkurentide vahel pole hoomatavat vahet, konkureerid hinnaga. Kui esimeste sekundite jooksul pole selge, et kuidas su veebileht on külastajale kasulik, ta klikib back nuppu.

See tundub ilmselge, aga lõviosa veebilehti paneb siin mööda. Mida siis teha?

Kus ma olen? Mis ma siin teha saan? Kuidas see mulle kasulik on? Näide halvast lahendusest


Anna vastused

Pane oma veebilehe päisesse nähtavale kohale asjalik ja selge tekstilõik, mis annab kiiresti vastused neile kolmele küsimusele: Kus ma olen? Mis ma siin teha saan? Kuidas see mulle kasulik on? Kui sul on otseseid konkurente, siis kindlasti too välja oma unikaalne eristumine ehk anna põhjus sinu käest ostmiseks.

Kõik see peab olema kohe nähtav ja kindlasti ilma mitte kuhugi klikkimata.

Selgus trumpab reeglina veenmist, et ole sõnastuses selge ja otsekohene.  Väldi mitte midagi ütlevat nonsenssi (“hea hinna ja kvaliteedi suhe”) ja kantseliiti (“kõrgkvaliteediline lisandväärtus”).

Proovi kogu see lugu kirja panna maksimaalselt 4-5 reaga ning tee fondi suurus loetavaks (min 12px, soovitavalt 14px).

Loe ka: Külastaja tuli veebilehele.. ja edasi?


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin