Piirid on lahti, nagu öeldakse. Mine ja vaata maailma! Ometi teevad seda nii vähesed. Pakettreis Kreetale kord aastas ja laevareis Rootsi. EL sees on vaba liikumine ja võiks elada juba homme Toscanas, mitte seltskonnas rääkida unistusest sinna vanaduspõlves minna. Enamikes riikides saab turistiviisa või viisavabaduse alusel olla kuni 3 kuud korraga. Aastaga võiks ju elada 3-4 riigis (või kümnes!) ja tõeliselt õppida tundma, mis see suur ja lai maailm endast kujutab.

Kuidas? Luues 100% internetipõhise, asukohavaba ettevõtte. Kui kogu äri käib internetis, siis pole vahet, kus sa füüsiliselt asud. Isegi kui müüd eestlastele (kuigi Eesti turuga leppimine on iseendale käru keeramine).

Eestlastele on eeldused loodud. ID-kaardiga saab tehtud vajalikud panga- ja riigitoimingud. Meil pole vaja viisasid enamikesse kohtadesse. Ingliskeel (ja veel mõned) on enamikul suus.

Kui ma räägin inimestele, et mu äri on internetis ja elan kus tahes, siis reaktsioon on praktiliselt alati sama: “wow kui lahe, tahaks ka!”. Ja siis minnakse oma eluga vaikselt nohisedes sama moodi edasi. Tõsiasi on see, et internetipõhise ettevõtte loomine on kättevõtmise asi.

Jah, see on raske töö. Jah, võib põruda nagu iga teise ettevõttegagi ning loomulikult võtab see kõik aega. Aga täna aasta pärast sa soovid, et oleksid alustanud täna. Kui sa teed samme unistuse nimel, siis sellest saab eesmärk. Kui sa ei võta midagi ette, siis see on lihtsalt fantaasia, mis eales ei täitu.

Järgmisel reedel, 19. augustil, teen spetsiaalse töötoa nimega “Asukohavaba äri ja elu“. See on KUTAKi raames toimusv koolitusüritus, mis tegelikult pole nagu koolitus. See saab olema üks vahetu vestlus. Väike seltskond, minu kogemused ja õppetunnid, tahvel ja läpakas. Räägin asjadest nii nagu on, näitan kuidas midagi teha ja aitan sul planeerida juba oma esimesi samme.

Kui sa oled mõelnud oma internetipõhise äri loomisele, siis soovitan sul siin kindlasti osaleda. Saad motivatsioonilaksu, väga praktilised teadmised ning uue hoo sisse oma unistusest reaalse eesmärgi tegemiseks ja saavutamiseks.

Vaata täpset kava siit.


Inimeste tähelepanuvõime on üürike. Vastavad testid näitavad, et mida pikem on video, seda vähesemad seda lõpuni vaatavad. Ideaalne pikkus on 30 sekundit, kuni üheminutilist vaatavad ka ligi 80% veel lõpuni. Üle 2 minutilist pole mõtet eriti teha.

Kui palju infot selle sisse siis mahub? Mu video sai üle 2 minuti, aga selle sees proovin ära, kui palju internetiturunduse nõuandeid suudan 1:30 jooksul edasi anda. Võtsin taimeriga aega.

Loe edasi →

22. augustil ma lahkun jälle Eestist ja ei naase enne järgmist suve. Enne teele asumist viin läbi veel viimased koolitused. Kui soovid end uuele ärihooajale vastu viia ja interneti kaudu senisest enam tulemusi saada, tule kohale. Uus võimalus alles järgmisel aastal.

Augusti kolmandal nädalal, 15 – 19 august, teen järjest 5 digitaalse turunduse koolitust. Koolitused olen põiminud läbiva teema alla: Kuidas tegelikult asjad käivad?

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin