Aastaid on vaieldud, et mis tüüpi fonti peaks veebitekstides kasutama. Kas serifitega (jõnksudega) või ilma. Mis on tegelikkus, milline on loetavam? Mille lugemine läheb kiiremini?

Serifitega fondid on näiteks Georgia, Times New Roman, Garamond, Palatino jt. Georgia on muideks just veebis lugemise jaoks loodud font, mis on tavapärasest kõrgem.

Ilma serifiteta fondid on Arial, Verdana, Tahoma, Helvetica, Lucida Grande jt. Tänapäeval on sans serif fondid kasutusel lõviosal veebilehtedel.

Aga kumba varianti siis veebis kasutada? Meie õnneks tegi Alex Poole massilise uuringu, kus käis läbi kõik vastavad uurimistööd. Artiklist saad lugeda detaile, aga järeldus on see, et vahet pole. Kõik mainstream fondid on põhimõtteliselt võrdse loetavustasemega.

Mina kasutan siin blogis serif fonti Georgia, sest see on ilus. 


Kui pikk peaks olema müügitekst sinu lehel? Mõni rida, sest pikka juttu keegi ei loe? Nii pikk kui võimalik?

Tõde on see, et kui inimest su toode ei huvita, siis ei loe ta ei lühikest ega pikka. Kui eelnev huvi või vajadus on olemas, siis tahab inimene saada sinu müügitekstist vastused oma küsimustele ja leevendada hirmu vale otsuse tegemise eest. Seepärast pikem müügitekst töötab reeglina paremini.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin