Ma loen nagu loom ja minu käest küsitakse sageli raamatusoovitusi. Selles postituses annan oma kohustusliku kirjanduse nimekirja ettevõtjatele ja turundajatele. Need raamatud on õpetanud mulle ja tuhandetele teistele väga palju ja ei ole tänaseni aegunud. Olen neid soovitanud üksikult siin ja seal, nüüd siis kõik koos.

Ma ei teinud meelega nimekirja 100st raamatust, vaid valisin välja hoomatava hulga raamatuid, mis panevad täiega hallid ajurakud tööle.

Suvalises järjekorras.

Ready, Fire, Aim (Michael Masterson)

Uue aja ettevõtja piibel. Kuld alustavale ettevõtjale, aga sobib igale kogemusastmele. Parim praktiline raamat ettevõtlusest. Kui sa ei tea, mida teha, millele rõhku panna ja kuidas viia ettevõte järgmisele tasemele, loe seda raamatut.

Lilla lehm / Purple Cow (Seth Godin)

Turunduse vundament. Vastavalt minu subjektiivsele uuringule 96.4% Eesti ettevõtteid ei tee, mida see raamat õpetab. Ja see on sinu võimalus.

Mõjustamise Psühholoogia / Influence (Robert Cialdini)

Kuus mõjustamise printsiipi: kuidas vajutada nuppudele ostja peas (ja kuidas end manipuleerimise eest kaitsta).

Rework (Fried, Hansson)

Kuidas peaks ümber mõtlema, et kuidas juhtida ja kasvatada ettevõtteid? Minu 2010 parim lugemine. Videokokkuvõtet saad vaadata siit.

Täiusliku Pühendumise Jõud / The Power of Full Engagement (Loehr, Schwartz)

Parim lugemine produktiivsusest ja isikliku energia juhtimisest, et sa oleksid nii vaimselt kui füüsiliselt valmis tegusid tegema.

Made to Stick (Chip & Dan Heath)

Kuidas esitada lugusid ja sõnumeid nii, et need jääksid inimestele külge ja leviksid?

Neljatunnine töönädal / 4-Hour Workweek (Tim Ferris)

See on raamat elu ja äri optimeerimisest. Muutis mu elu ja muudab ka sinu, kui võtad kirjutatut kuulda.

Boonus

Lisaks nendele raamatusoovitustele annan (tasuta) lugemiseks põhjaliku eestikeelse kokkuvõtte 2010 ilmunud Scott Stratteni raamatust “Unmarketing: Stop Marketing and Start Engaging“. Väga hea raamat sotsmeedias turundamise ja suhtlemise kohta, justkui “sotsmeedia käsiraamat”. Raamat aitab sul vältida 7 surmapattu ja õpetab, kuidas järgijate kaasamine sinu ettevõtte eduks keerata.

Lae pdf formaadis kokkuvõte alla siit: Unmarketing – Scott Stratten

NB!

Kui soovid lugeda äriraamatuid vaid paarikümne minutiga, siis vaata siia.


1450769_e37cd62525Kes on osalenud avaliku esinemise, kõnepidamise või muul suhtlusalasel kursusel (või lugenud vastavaid raamatuid), see on kindlasti kuulnud järgnevaid õpetussõnu: “seisa sirgelt, vaata inimestele silma, kasuta sobivaid käeliigutusi mõtete rõhutamiseks” või “harjuta, harjuta. harjuta” või siis “ütle neile, millest sa rääkima hakkad, siis räägi ning siis räägi, millest rääkisid” või nõuandeid alustamiseks nagu “hakka rääkima lugu”. See on kõik õige ja vahva, aga need nõuanded puudutavad kõik esitlusviisi.

Teine populaarne lähenemisviis puudutab sihtgruppi: “tea, mis su kuulajaid huvitab”, “pane oma sõnum konteksti, millest auditoorium aru saab” või siis “korda oma peamisi punkte”.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin