Ma olen juba mitu aastaid teinud koolitusi ja konsultatsioone teemal “kuidas oma veebilehest saada rohkem äritulemusi”.

Paljudel juhtudel olen jälginud, kuidas inimesed on räägitu ellu viinud ja missuguseid tulemusi nad on saanud. Kurb tõsiasi on see, et väga paljud ei ole erilist paranemist tulemustes saavutanud. Miks?

Tahtmine on olemas. Teadmised on olemas. Mis see probleem siis on? Elluviimine.

Ka maailma parim idee on väärtusetu, kui see on kehvalt või keskpäraselt ellu viidud. Elluviimine on see, mis loob tulemused.

Miks elluviimine on kehv olnud

Peamine probleem: kompetentsipuudus.

Esiteks ei tee ükski koolitus kedagi üleöö eksperdiks. Sügavam teadmus mingist valdkonnast kujuneb välja pikkade aastate jooksul. Koolitus ei ole paraku võrreldav karjääri pühendumisega.

Kui ma näen minu online või offline koolituselt läbi käinud inimest loomas veebiturunduskäkki, mul on kurb. Vahel küsin – “oot-oot, miks sa koolitusel õpitut ei rakenda? Mäletad, rääkisime Xst ja Yst?” Paljud mäletavad, aga ellu viimine on nende jaoks ikkagi raske.

Nagu paar korvpallitrenni ei tee kellestki Michael Jordanit, ei tee ka turunduskoolitused üleöö kellestki  turundusproffi.

Keskmine ettevõtja ja firmajuht on väga hea omal alal. Nad ei peagi olema internetiturunduse, kasutatavuse või mõjustamise alal tipptegijad. Selleks on olemas omaette inimesed.

Teine probleem: oma veebilahenduse loomeks kasutatakse firmat, mis teeb kodulehekülgi. Seal töötavad peamiselt disainerid, programmeerijad ja projektijuhid. Nad oskavad veebilehti teha. Aga nad ei ole turundajad. Paljud neist teavad veel vähem kui see klient, kes minu koolitusel käis.

Nüüd usaldatakse tulemuse toomine selle veebitegija kätte, kes tegelikult kobab pimeduses (aga ei tunnista seda).

Ei ole vist ühtegi koolitust möödunud, kus inimesed poleks küsinud tagasisidet oma uuele veebilahendusele. Näen seda sama uuesti ja uuesti: täielik fiasko, raha maha viskamine ja turunduskatastroof. Paljud näevad isegi visuaalselt suht head välja. Turunduslikult on aga täielikud nullid.

Minu käest pidevalt küsiti – aga milline ettevõte Eestis teeb veebi nii nagu sa räägid, et see olema peaks? Jäin vastuse võlgu… kuni tänaseni.

Veebilahendused, mis müüvad

Otsustasin lahendada kaks eelpool välja toodud probleemi luues oma veebiagentuuri. Peale mitmeid kuid kulisside tagust tööd, see on nüüd olemas: Markitekt.

Me teeme AINULT veebilahendusi, mille eesmärk on tuua kliendile äritulemust. Ehitame kõik veebilehed üles parimate internetiturunduse, kasutatavuse, müügi- ja mõjustuamisteadmiste järgi, mis täna planeedil Maa olemas.

Pakume internetiturunduse alast täisteenust lisaks (alates copywritingust kuni veebireklaamideni), aga alustame alati veebilehest. Vundament peab korras olema.

Me oleme… erinevad

Me teeme mitmeid asju hoopis teistmoodi, kui teised veebifirmad. Me ei ole lahendus kõikidele ega tahagi olla. Me oleme aga parim lahendus intelligentsetele ettevõtetele, kes mõistavad äri ja tahavad oma veebilehe kaudu äritulemust luua.

Siin on mõned asjad, mis on meie puhul teistmoodi:

Sina räägid oma ärieesmärkidest, meie otsustame lahenduse üle. Just nimelt – meie otsustame, milline su veebileht olema saab. Muidugi tegutseme ümber su brändi ja visuaalse identiteedi, aga jätame ära maitse üle vaidlemise ja keskendume asjadele, mis tegelikult su äritulemust mõjutavad.

Paljud teavad, mida nad tahavad, aga vähesed, mida tegelikult vajavad. Jättes oma veebikujunduse, paigutuse, copywritingu ja muu seotud ekspertide hooleks, saad oluliselt parema tulemuse. Töötame kogu protsessi käigus sinuga tihedalt koos, aga teeme lõplikud otsused ise. Sina saad samal ajal keskenduda sellele, mida sina kõige paremini teed.

Lisaboonus on ka see, et sinu veebileht valmib oluliselt kiiremini kui tavaliselt, kuna jääb ära vaidlemisele ja komiteega kooskõlastamisele kuluv väärtuslik aeg. Selle aja saame nüüd tulemuste loomisse investeerida.

Me ei võta raha töötundide pealt nagu teised, vaid loodava väärtuse pealt. Töötundide koguse pealt raha küsimise juures on selge huvide konflikt, ja klient ei võida.

Kliendi huvides on saada projekt valmis nii ruttu kui võimalik. Töötundide müüja huvides on tekitada nii palju töötunde kui võimalik. Kliendi huvides on keskenduda peamisele, mis toob tulemust. Töötundide müüja huvides on müüa mistahes lisaarendusi, et projekti mahtu kasvatada. Kui projekt on üle antud, nende motivatsioon lõpeb.

Meie võtame tasu loodava väärtuse pealt. Me mõõdame sinu olukorra paranemist (loodud väärtust) objektiivsete kriteeriumite alusel nagu müügi või käibe kasv, müügikontaktide kasv, tõus külastatavuses, korduvostude sageduse kasv, keskmise ostukorvi summa tõus ja nii edasi.

Sinu kui kliendi jaoks kaob ära ka teenusepakkuja motivatsioonis kahtlemine (kas tahame teha midagi töömahu kasvatamiseks või tulemuste saamiseks?)

Eristusmomente on teisigi. Oleme oma teenuse disaininud just nii, et luua kliendile maksimaalset väärtust. Ma tegin meie teenuse selliseks, millist ma ise tahaks osta.

Kui meie lähenemine sulle ei sobi, väga hea – Eestis on 748 ettevõtet, mis veebi teevad. Olen kindel, et nad kõik teevad sulle sellise veebi, nagu sa tahad.

Kui soovid aga veebilahendust, mis tooks sulle äritulemust, siis me peaks rääkima. Me ei tee masskonveierit ja töötame vaid väga väheste ettevõtetega, kes saavad meie 100% pühendumise. Kui soovid olla üks neist vähestest, siis võtame meiega ühendust ja räägime. Vaatame, kas oleme teineteise jaoks hea sobivus.

Markiteki veebileht: http://www.markitekt.ee

 


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin