Minuga võttis ühendust hea sõber, kes just viis läbi väikest uuringut Eesti veebilehtedel. Ta oli frustreerinud, et meeletult paljudel (enamikel?) Eesti ettevõtetel on nendega ühenduse võtmiseks meeletult massiivsed kontaktvormid. Millegi pärast Eesti ettevõtted on võtnud arusaamaks, et nende kontaktandmete lehekülg peaks olema üks igav ja pikk kontaktvorm, kus võimalikult palju kohustuslikke välju. Priit Kallas on varem samal teemal sõna võtnud, aga ma arvan, et teema on nii oluline, et peaks veel rääkima sellest.

Kui kontaktvorm sinu veebilehel näeb välja nagu see pilt siin, siis sinuga eriti kontakti ei võeta. Kogu lugu. Pikad vormid peletavad potentsiaalsed kliendid eemale. Erinevad uuringud ja testid on veenvalt tõestanud, et mida rohkem asju sa külastajalt küsid, seda vähem inimesi seda vormi täidavad. Ära küsi andmeid, mida sul ilmtingimata pole vaja teada. Isegi väikesed muudatused võivad tuua suuri muutusi.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin