Mulle tundub, et meiliturunduse (email marketing) nimi peaks olema midagi muud, sest praegune on eksitav. Kui turunduse mõiste on oma toote/teenuse kohta sõna levitamine ja uute huviliste leidmine, siis email on selleks suht halb meedium. E-posti teel uusi prospekte leida võrdub peaasjalikult spämmiga ja see ei ole efektiivne.

Kui sageli sa reageerid emaili peale võõralt inimeselt / firmalt, mis pakub midagi müüa?

Täpselt. Mitte ainult sa ei kustuta seda kirja, vaid tahaks kuhugi kaevata ja kirja saatjaga pimedal tänaval kohtuda. Miks sa peaksid tahtma siis kellelegi võõrale ise kirja saata?

Kas meiliturundus siis ei funka? Funkab küll ja uskumatult hästi. See on minu parimaid kanaleid mistahes nišis. See töötab tulemuslikult aga vaid siis, kui sa suhtled vanade huviliste ja klientidega, kellega esmakokkupuude juba ära olnud. Meiliturunduse peamine roll on suhtearendus ja müük juba soojadele müügikontaktidele.

Lõpeta mõtlemine meiliturundusest kui uute prospektide leidmise vahendist. Selle asemel mõtle läbi, et kuidas saaksid huvilistega suhet arendada, neile (regulaarselt) väärtust luua ja kuidas selle kommunikatsiooni sisse efektiivselt müügipakkumisi põimida.


Kui külastaja satub su veebilehele, siis sul on loetud sekundid aega talle midagi öelda. Räägi oma ajaloost ja töötajate arvust ning kaotad nad igaveseks. Anna neile nende kasudest lähtuv põhjus jäämiseks ja võid võita kliendi.

Loe edasi →

ladderIkka ja jälle minu käest küsitakse: Kuidas ma saaksin oma veebilehe kaudu rohkem müügikontakte? Kuidas oma veebileht müüma panna? Vastus sellele küsimusele muidugi hõlmab palju erinevaid tahke, sõltub veebilehest ja äri valdkonnast, aga teatud sammud on universaalsed. Selles postituses vaatame 3 sammu, mis garanteeritult tõstavad iga veebilehe tulemuslikkust. Nende sammude tuum seisneb kasutajakesksuses ja suunamises.

1. Kas see on mulle?
Kui kasutaja maandub su lehele, siis teadlikult ja alateadlikult soovib kasutaja saada vastuseid järgmistele küsimustele: Kas see minule? Mis ma siin teha saan? Kuidas see mulle kasulik on? Kui pole võimalik saada vastuseid nendele küsimustele loetud sekundite jooksul, siis enamik kasutajaid kas lahkub kohe või vähemalt mingisugust kontakti loomata.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin