1_21_inuit_iglooTead kindlasti seda ütlust “ta on nii hea müügimees, et suudab eskimole lund ka müüa”. Ma ei ole kunagi seda ütlust sallinud. Minu meelest see saadab välja väga vale signaali. See, et keegi määrib kellelegi pähe midagi, mida tal vaja pole, pole kindlasti tunnustust väärt – ja on väga loll mõte pikas perspektiivis.

Äris tuleb vahest ette ahvatlusi minna välja ühekordse müügi peale – müüa mingi asi kellelegi maha hoolimata sellest, et kas tal on seda vaja või kas klient sellest tõesti kasu saab. See on väga libedale teele minek ja pole seda väikest kasu väärt. Ettevõtlus, turundus ja müük on lõppkokkuvõttes probleemide lahendamine. Kellelgi on mingi probleem ja sinu toode/teenus aitab seda lahendada või leevendada.

Kui toimub tehing, mis ei lähe probleemi lahendamise kategooria alla ja on kliendile kahjulik, siis pikas perspektiivis lendab see sulle vastu nägu. Sul tekib hulk rahulolematuid kliente, levib paha sõna, sinu maine kannatab ja kõige vähem tahad sa, et sind peetakse petturiks või ebausaldusväärseks tegelaseks. Kogu müügi alus on usaldus ja kui sinu vastu usaldust pole, sinu käest ei osteta.

Raha on korduvostudes ja maine on äärmiselt tähtis vara. Pane kliendi kasu esikohale ja see on pikas perspektiivis su parimaid investeeringuid.


Internetis on sinu müügimeheks sinu veebileht. Nii nagu me ei usalda kaltsakast müügimeest, ei usalda me ka kehva kujundusega veebilehte. Kõige olulisem kriteerium ühe veebidisaini juures on see, et see ei riivaks silma. Kui see on olemas, on suur samm juba tehtud. Vaatame aga veel 7 nõuannet, mis veebidisaini juures rakendades sinu müügitulemusi ehk conversion rate’i oluliselt tõstavad.

1. Vastused 3 sekundi jooksul

Loe edasi →

vastuvaideKes iganes on müüki teinud, teab kui oluline on vastuväidetega tegelemine. Igal müügikoolitusel õpetatakse seda. Vastuväidetega edukalt toimetulemine otsustab sageli müügimehe edukuse. Kas see kehtib ainult inimeselt inimesele müügis? Absoluutselt mitte! Igas situatsioonis, kus üks osapool on huvitatud teisele millegi müümisest, tekivad vastuväited. Kas see ikka aitab mul raha säästa? Mis siis kui see katki läheb? Mul on juba X olemas! Kui sa ei tegele vastuväidetega ka internetis, siis sa kaotad müüki.

Parim meetod on ennetamine

Loe edasi →

kauoAjalugu on näidanud, et teatud laadi tooteid ja teenuseid on alati lihtsam müüa kui teisi. Kui sa soovid arendada uusi hüviseid, aga pole veel otsustanud, siis leiad siit loetelust ehk inspiratsiooni. Neid viite asja sa võid kasutada ka turundussõnumites, müügitekstides, rõhutada primaarsete kasudena.

Mis need siis on?

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin