R0909D_A (1)Naised on ostavad oluliselt rohkem kui mehed. 85% brändiostudest tehakse naiste poolt (ja vaid 3% USA reklaamifirmade loovjuhtidest on naised). Mehel on vannitoas 4 asja, naisel 44. Naised teevad perekonnas lõviosa ostuotsuseid.

Naised on ka järgmisel kümnendil kõige kiiremini jõukust juurde saav (5 triljonit dollarit juurde järgmistel aastatel) segment  ja päästavad maailmamajanduse.  Ülikoolides on naisüliõpilasi üha rohkem kui mehi. Ühendriikides on töötavaid naisi rohkem kui mehi. Kolmandas, väga kiiresti kasvavas maailmas teevad naised 3/4 kogu tööst. Überguru Tom Peters on juba aastaid rääkinud naistest kui turuvõimalusest number 1.

All on video faktidest, mida mehed peaks teadma ja arvesse võtma naistele turundamise kohta:


Naised tunnevad, et neid on turul alahinnatud ja neile suunatuid tooteid-teenuseid eriti ei ole. Äri on väga meestekeskne. Naisted tunnevad, et neil on väga palju vastutusi ja peavad žonglöörima prioriteetide vahel kodu-töö-perekond. Vähesed ettevõtted on loonud teenuseid, mis aitavad vähese ajaga palju teha, aega kokku hoida või mis on muul moel suunatud spetsiifiliselt naistele.

Raamat The Female Brain annab väga veenvad argumendid, et miks naistele suunatud reklaami/turundust peaksid tegema just naised. Mehed ei suuda end naiste olukorda panna. Mingi asja roosaks tegemine ei ole selle naistele suunamine.

Milliseid naistele suunatuid tooteid ja teenuseid sina arendad? Kas oled sellele üldse mõelnud? Väga heas naistele turundamisest rääkivas raamatus (põhineb sel uuringul www.womenspeakworldwide.com, intervjuud 12000 naisega 22 riigist) Women Want More: How to Capture Your Share of the World’s Largest, Fastest-Growing Market tuuakse välja, et sektorid, mis teenindavad ja mõistavad naisi hästi on toiduainetööstus, fitness, ilu/kosmeetika ja riided.

Muudes sektorites vilistab tuul. Kategooriad, mis naisi enim frustreerivad on finantsteenused (48% peab perekonna rahaasjade haldamist suurimaks väljakutseks) ja tervishoid (see küll kindlasti  vaid USA-keskne, kus ei ole universaalset arstiabi).

Amazonis on hea valik raamatuid naistele turundamise kohta, millest paljud põhinevad intervjuudel ja uuringutel. Ma ostsin sealt endale just terve hunniku, et end teemas tasemele viia ja järgmist naistele suunatud ettevõtmist luua :)

Mida sina naistele turundamise suhtes ette võtad? Ja kallid naislugejad – kui sageli teile tundub, et turundajad ei räägi teiega või ettevõtted ei suuda teiega suhestuda?


Kui sa oled mees, siis tõenäoliselt vaatasid enne seda pilti, kui lugesid seda lauset. Pilgupüüdjana töötab see nagu kellavärk. Aga kas see paneb ka ostma? Napilt riietatud ilusad naised on aastakümneid figureerinud  reklaamplakatitel ja reklaamikampaaniates. Võib-olla aastasadu. Kas see on sellepärast, et neid reklaamikampaaniaid loovad mehed? Või lihtsalt arvatakse, et kui toode on meestele, siis seal peaks poolpaljad naised peal olema? Või tõesti nende kasutamine kampaaniates tõstab toodete müügiedu? Tuleb välja, et ilusate naiste eksposeerimine kampaanias tõepoolest töötab.

Sa tõenäoliselt aimasid seda juba varem, aga nüüd on see teaduslikult tõestatud: väike erutus teeb mehed lolliks. Ajakirjas Journal of Consumer Research avaldatud uurimistöö uuris meeste otsustusvõimet kergelt erutatud seisundis (peale video vaatamist, kus bikiinides tüdrukud) ja neutraalses olekus. Need, kes olid eelnevalt seksikat videot vaatanud, tegid kehvemaid otsuseid kui need, kes vaatasid loodusvaadetega videot. Test puudutas valikut, kus nad pidid valima kohese vähema tasu ja nädalase viivitusega tuleva suurema tasu vahel. Tulemus näitas, et erutatud meeleseisundis mehed valisid kohese rahulduse pikaajalise kasu asemel.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin