Oma veebilehe külastatavuse tõstmine on turundusinimeste püha graal. Sul võib olla kõige sisukam, vingem ja parem veebileht, aga kui seal keegi ei käi, pole sellest kasu. See tähendab, et kui sul pole läbi mõeldud, kust oma veebile külastusi tekitada, võid sama hästi kui kogu oma veebivärgile käega lüüa. Kui investeerid raha veebilehe tegemiseks, investeeri ka strateegiasse (ja selle elluviimisse), kust tulevad külastajad.

Kõik internetikasutuse uuringud näitavad, et inimesed kasutavad interneti eelkõige info otsimiseks ja e-posti lugemiseks. Kuidas nad infot otsivad? Kui just ei loeta midagi suvalist aja tapmiseks (nt loed Delfit), siis kasutatakse selleks otsimootoreid – nagu Google. Google on kindlasti (kaugelt) kõige parem otsimootor ja kasutajad saavad sellest aru: see on ka kõige populaarsem (maailmas turuosa ~70%). Kui mujal maailmas on tegijad ka Yahoo (ca 17% turuosa) ja MSN (~10%), siis Eestis kasutatakse Google kõrval kõige enam Neti.ee-d. Ok, protsendid protsendideks, peamine point on see: inimesed otsivad infot otsimootorite kaudu.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin