Eyetrackinguks nimetatakse protsessi, kus mõõdetakse pilgu liikumist (kuhu sa vaatad) võrreldes üldise pea asendiga. On olemas vastavad seadmed, mis suudavad silmade liikumist jälgida, need andmed üles kirjutada ning neid analüüsida. Eyetrackingut kasutatakse nii visuaalsete süsteemide loomisel, tootearenduses kui psühholoogias. Mõte ikka siis selles, et uurida mis tõmbab inimese pilku ja mis mitte. Väga palju kasutatakse seda veebilehtede uurimises, et aru saada kuidas kasutajad veebilehti kasutavad, mis nende tähelepanu haarab ja mis mitte. Selles postituses katan mõned internetiturundajatele vajalikud tulemused, mis vastavatest uuringutest välja tulnud.

1. Inimesed vaatavad Googlest peamiselt vaid paari esimest otsingutulemust

Loe edasi →

Ajaveebi ehk blogi pidamine on hea mõte väga mitmel rindel – eriti, kui oled pead äriblogi. See annab sulle võimaluse suhelda oma (potentsiaalsete) klientidega, teha omale mainekujundust, luua suhteid ja see annab su ärile näo. See kõik jääb aga ära, kui su blogi külastatavus on peaaegu olematu või väga madal. Üks parimaid viise tõsta ajaveebi külastatavust (peale hea sisu loomise) on teha seda läbi otsingumootorite tulevate inimeste hulga suurendamise.

Inimesed otsivad iga päev informatsiooni ja suurtes kogustes. Kui sa tead, mida ja millises sõnastuses inimesed sinu ajaveebi teemal otsivad, saad optimeerida oma postitused vastavalt ja tuua need infootsijad oma blogile. Hea mõte on end enne tuttavaks teha otsingumootoritele optimeerimise põhimõtetega.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin