Optimeerid oma veebilehte otsingimootoritele ja sooviksid tehtud tööd hinnata? Siin on mõned vahendid, mis teevad su elu lihtsamaks. Pea vaid meeles, et iga järgnev vahend teeb hinnanguid selle looja tehtud algoritmi järgi ja ükski neist ei esita lõplikku tõde.

1. Pear Analytics

Tasuta SEO analüüs. Analüüsib peamisi faktoreid hea koha saamiseks, selgitab lahti, mida üks või teine asi tähendab ja kuidas praegust seisu parandada.

2. Website Grader

Sisesta enda ja oma konkurentide aadressid ja saad teada nii mõndagi huvitavat. Esitaks antakse su lehele mingi hinnang 100 punkti skaalas ja siis tuuakse välja hetkeseis erinevates kategooriates.

3. SEO Quotient

Omapärane vahend, mis analüüsib su veebi indekseeritavust (kui hästi robot seda kammida saab), usaldusväärsust, html koodi optimeeritust ja sisu.

Kui kasutad veel mõnda head vahendit, siis anna märku kommentaarides.


Alustame algusest. Kui veebilehel kedagi ei käi, siis sellest kasu pole. Rahakotis on piiratult raha ja külastajate eest maksta suudame ainult teatud koguses. Lahendus: toome oma veebile tasuta külastajaid otsingumootoritest. Otsingumootoritele optimeerimine võib kõlada karmilt, aga tegelikult on 95% sellest imelihtne.

Pikemalt olen kirjutanud otsingumootoritele optimeerimisest siin, selles postituses toon välja lihtsad ja kiired tõed, et mida teha.

Loe edasi →

Kõige olulisem faktor Googles jt otsingumootorites otsingutulemustes etteotsa saada on võimalikult suur sissetulevate linkide hulk (kui otsingumootoritele optimeerimine on sinu jaoks uus teema, vaata siia). Võimalikult suurele viidete hulgale kaasa aitamist siis nimetatakse link building ehk linkide loomine / ehitamine. Kui pikka aega oli Eestis levinud arvamus, et see pole meil teemaks, kuna konkurents otsingumootorites on nii nõrk, siis see on tänaseks muutunud. Paljude märksõnade puhul on konkurents juba päris kõva – veebilehtede optimeerimine on tehtud suht võrdselt ja nüüd määrabki sissetulevate linkide kogus positsioone.

Linkide loomine on optimeerimise juures kõige raskem ja aeganõudvam osa. Kõige efektiivsem ja parem strateegia on muidugi viimasepeal sisu loomine. Seega alusta sellest, et su veebileht oleks viitamist väärt. Kui seal on vaid kontaktandmed ja teenuste loetelu, siis ei viita sinna vabatahtlikult mitte keegi. Hea sisu loomise tähtsust tõstab ka see, et üha enam loeb kasutajakäitumine su lehel (kas klikiti kuhugi, kaua aega veedeti jne).

Loe edasi →

Internet Marketing PlanLood turundusplaani ja tahad arvestada ka internetiturundusega (tark mõte). Siin asjad, mille peale peaks mõtlema interneti jaoks turundusplaani luues. Esimene samm on muidugi oma sihtgrupi ja ärieesmärkide läbimõtlemine, siis tuleb kõik muu.

1. Tasuta külastatavus otsingumootoritest

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin