n515547971_92732_9743Mis juhtub, kui paned koleda pildi ilusa raami sisse? Sul on ikka kole pilt. Mis juhtub, kui paned ilusa pildi peene raami sisse? Sellest saab kunst. Kumba sa eelistaksid müüa?

Väga paljudel ettevõtetel tundub olevat veebis selline strateegia, et teeme fantastiliselt väljanägeva veebilehe ja siis on kõik korras. Kui selle ilusa fassaadi taga aga midagi erilist pole, siis on sellest disainist vähe kasu. Kui ilusa kujunduse taga edastad kantseliiti, paned kaks tootekirjeldust ja soovitad kirjutada oma info@ aadressile, siis see on ekskremendist saia tegemise katse.

Ei ole asendust väärtustlikule sisule ja miski ei kompenseeri seda.

  • Räägi oma toodetest-teenustest ja neist tulenevatest kasudest lihtsas, inimlikus keeles;
  • Anna tõestusmaterjali oma väidete kohta, too välja muljetavaldavaid fakte, tehtud töid, kliendinimekirju ja eelkõige kasutajasoovitusi;
  • Hakka blogima või mis tahes muus formaadis kasulikku infot edastama ja aita inimestel selle kaudu lahendada oma väljakutseid;
  • Vaata oma veeb läbi ja mõtle, et miks peaks keegi sellele viitama näiteks oma blogist?
  • Kas saaksid luua mingeid automatiseeritud veebiteenuseid, millest su sihtgrupp kasu saaks?
  • Mis moodi loob su veebileht väärtust juba enne kui asi üldse rahani jõuab?

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin