powLõpetasin just võrdlemisi värskelt ilmavalgust näinud üllatusturundusest rääkiva raamatu Pow! Right Between the Eyes: Profiting from the Power of Surprise (Andy Nulman). Iga teatud aja tagant ilmub raamat, mis stimuleerib mõtlemist (tugevalt), annab ideid ja tekitab seda “ahaa!” momenti. See raamat on üks neist. Üllatusturundus on see, et mis teeb haigutavast kliendist (“ja mis siis?”) särasilmse ostja, kelle huulilt vallandub “vau!”. Nii väikesetel kui suurtel ettevõtetel on üha enam vaja viise ja taktikaid, kuidas inspireerida küünilisi, igavlevaid kliente, kes iga päev puutuvad kokku selle sama vana jamaga. Üllatus on palju komplitseeritum ja nüansirikkam teema kui võiks arvata, ja autor avab seda teemat rikkalike näidetega.

Soovitan seda kindlasti igal turundajal/ettevõtjal lugeda.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin