Paljud on küsinud mu käest, kuidas müüa reklaami kodulehel? Enamike puhul on see vale küsimus, mida küsida. Küsida tuleks hoopis, et miks peaks keegi tahtma minu kodulehel reklaamida? Keegi ei reklaami selleks, et raha maha visata. Reklaamitakse ikka selleks, et oma kasumit tõsta, et luua sidet potentsiaalsete uute klientidega. Mida rohkem inimesi seda reklaami näeb, seda suurem potentsiaalne kasu reklaamist. Samas pole kvantiteet esmastähtis, olulisem on kvaliteet ehk “kes”. Auditeerimisfirma võib ju küll Kroonikas end reklaamida, millel suur hulk lugejaid, ent Äripäev on otstarbekam kuna seda loevad inimesed, kes nende teenuseid vajavad.

Internetikasutajate hulk Eestis on ületanud 65% ning üha rohkem inimesi harjub ka internetis oste tegema (viimastel andmetel  on 55% elanikest on internetis oste sooritanud), või siis tehakse vähemalt ostuotsus internetis leiduva info põhjal. Sellest tulenevalt on internetis reklaamimine üha ahvatlevam, sest potentsiaalseid silmapaare on palju.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin