Iga ettevõte müüb lõppkokkuvõttes inimestele, olgu sul B2B firma või mida iganes. Otsuse tegija on inimene. See tähendab, et me peame võitma otsuse tegija südame. Kuidas seda teha?

Selle asemel, et rääkida tunde ja tunde suhtearenduse strateegiatest,
sotsmeediaturundusest ja muust, võiks selle ühe lausega kokku võtta: “Ole helde, abivalmis ja lahke”.

Sa võid lugeda tundide kaupa gurude kirjutisi, olgu selleks Tony Robbins, Seth Godin, Chris Brogan, Zig Ziglar või kes iganes – kokkuvõte on sama.

“Aita teistel saavutada, mida nemad soovivad ja sa võid saada kõik, mida sina tahad”, on kuulus tsitaat Zig Ziglarilt. Ole helde, jaga ära, anna tasuta ja ära küsi midagi vastu. Vastu saad iseenesest, selline on juba universum.

Oma turundusstrateegiaid ja -sõnumeid seades küsi endalt, et kuidas saaksin olla veelgi heldem, lahkem ja abivalmim.


kyssaInimesed pole võrdsete eeldustega. Kõik ei sobi ettevõtjaks, see on selge. Mõnel on puudu vajalik initsiatiiv ja pealehakkamise soon, mõni ei talu liiga suurt vastutust. Kas on võimalik hinnata iseennast, et kas mul on eeldusi saada heaks ettevõtjaks? Kas teatud omaduste puudumisel ei peaks ettevõtlusele mõtlemagi, vaid hoopis palgatööd edasi vehkima?

Kõigil ettevõtjatel on mingid oskused. Kes on osav suhtetelooja, kes on väga hea müügimees. Mõned näevad hästi suurt pilti, mõned suudavad luua efektiivseid süsteeme ning neid hallata. Misiganes ka kellegi tugevused poleks, need on suuremas osas arenenud läbi aja ning muutunud loomulikuks. Me kasutame oma erinevaid külgi ilma sellele mõtlemata, automaatselt ja instinktiivselt. Mida rohkem me midagi teeme, seda paremaks me sel alal saame. Ja kui me saame mingil alal väga heaks, siis paljud hakkavad pidama neid oskusi kaasasündinud anneteks. Nagu oleks tegemist teatud ala geeniusega. Kas ettevõtjaks olemine on õpitav ja arendatav, või peab olema selleks sündinud ärigeenius?

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin