fan“I don’t know the key to success, but the key to failure is trying to please everybody.”
–Bill Cosby

Pole külastajaid, pole sissetulekut. Siit võiks siis ka teha järelduse, et külastajad = sissetulek. Tõsi, aga mitte täielik. “Rohkem külastusi” on paljudele justkui kinnisidee. Need turundajad, kes pühendavad kogu oma aja vaid külastuste tõstmiseks, raiskavad väga palju oma aega. Tegelikkus on see, et sul pole vaja mistahes külastajaid, vaid ainult kindlat tüüpi külastajaid.

Mõtle oma veebilehest kui restoranist. Oletame, et sul on Itaalia restoran, kus pakud pastat ja Itaalia veine. Sul on teatud hulk fänne, kes käivad su pastahõrgutisi nautimas. Paned aga tähele, et vanalinnas on palju Briti poissmehi, kes kulutavad palju raha. Tahaks seda raha endale. Hakkad pakkuma ka inglise õlut ja paned menüüsse juurde fish&chips. Hispaania turistide jaoks lisad menüüsse paella ja sangria. Eestlased tahavad ka õltsi juua ning küüslauguleiba ja pelmeene süüa. Ja äkki pakuks quiche’i ka, sest konkureerivas restoranis on just see hitiks.

Püüdes kõigile meele järgi olla ja reklaamides end ükskõik kellele kaotab su restoran aga näo ja lõppkokkuvõttes ei taha keegi seal enam käia. Jääd ilma ka algsetest pastafännidest.

Sinu turunduspingutsed peaksid hoopis proovima luua kommuuni, fännibaasi. Keskendu oma tugevustele ja unikaalsusele. Ära proovi meeldida kõigile – ja ära anna järgi mõttele, et kui oleksid universaalsem, siis saaksid rohkem kliente. See ei tööta ja nii on sul üliraske saada püsikliente. Loo omale unikaalne identiteet ja suuna oma kommunikatsioon mingile kindlale sihtgrupile, kelle jaoks sa loodud oled.

Nii on sul ka oluliselt lihtsam teha omale promo, valida reklaamikanaleid ja luua oma turundussõnumeid.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin