2009 on minekul ja uus ukse ees. Vaadates internetis ja turunduses toimuvat, trendide liikumisi ja isiklikke tähelepanekuid, otsustasin ka teha ennustuse aastaks 2010.

Sotsiaalmeedia kasvab suureks

Loe edasi →

linkedinKui me räägime sotsiaalmeedias turundamisest, siis tavaliselt me räägime Facebookist ja Twitterist. Vahel ka YouTubest ja foorumitest. Vähem on konkreetselt (Eesti kontekstis) räägitud LinkedInist.

Linkedin on atraktiivne suhtlusvõrgustik kuna see on eelkõige ärisuhtlusele orienteeritud, mitte läbupiltide jagamisele. Kasutajate hulk ületas oktoobris 50 miljonit ja jätkab kasvutrendil. Viimase miljoni kasutaja lisamiseks läks vaid 12 päeva.

Loe edasi →

250px-Gary_Vaynerchuk_by_Erik_KastnerKes sotsiaalse meediaga kursis, see teab kindlasti Gary Vaynerchuki, kes on isiklikult kogu sotsiaalse meedia lipulaev maailmas. Läbi blogimise  ja alates 2006 videoblogimise – Wine Library TV, mille iga “episoodi” vaatab üle 90 000 vaataja – on ta viinud oma perekonna veiniäri paari miljoni aastakäibe pealt $60 miljoni dollarilise käibega edukaks ettevõtteks.

Gary on mees, kes mõistab personaalse brändi ja sotsiaalse meedia mõjuvõimu ja pole mitte järjekordne “sotsiaalse meedia ekspert”, vaid see, kes ise tulemusi teeb. Gary ei meeldi kõigile, aga tema stiil ja ausus ei jäta kedagi külmaks. Twitteris on tal üle 850 000 järgija.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin