250px-Gary_Vaynerchuk_by_Erik_KastnerKes sotsiaalse meediaga kursis, see teab kindlasti Gary Vaynerchuki, kes on isiklikult kogu sotsiaalse meedia lipulaev maailmas. Läbi blogimise  ja alates 2006 videoblogimise – Wine Library TV, mille iga “episoodi” vaatab üle 90 000 vaataja – on ta viinud oma perekonna veiniäri paari miljoni aastakäibe pealt $60 miljoni dollarilise käibega edukaks ettevõtteks.

Gary on mees, kes mõistab personaalse brändi ja sotsiaalse meedia mõjuvõimu ja pole mitte järjekordne “sotsiaalse meedia ekspert”, vaid see, kes ise tulemusi teeb. Gary ei meeldi kõigile, aga tema stiil ja ausus ei jäta kedagi külmaks. Twitteris on tal üle 850 000 järgija.

Internetis on ka küllalt tema väga häid ettekandeid sotsiaalse meedia teemal (nt see siin). Temalt on väga palju õppida.

Gary V edu seisneb tema kires veinide vastu, selle kire väga isikupärases esitamises läbi veinide arvustamise ja degusteerimise videoblogis ja hoolimises. Tema jaoks on tõeline hoolimine oma kogukonnast kõige-kõige ja võti eduni. Gary vastab isiklikult 700-1000 e-mailile isiklikult iga päev. Ta armastab inimesi ja armastab seda, mida ta teeb.

Loetud kuud tagasi ilmus tema sulest ka raamat sotsiaalsest meediast nimega  Crush It. Raamat räägibki peaasjalikult sellest, kuidas igaüks, kel on kirg ja pealehakkamine, saab läbi sotsiaalse meedia luua endale järgijaskonna, promoda oma brändi ja saavutada mida iganes – null rahaga. Raamat oli hiljuti Amazoni #1 bestseller ja #2 NY Timesi nimekirjas.

Kuigi raamatul on palju fänne, on ka mõningaid rahulolematuid inimesi. All pildil Gary stiilinäide ühe negatiivse arvustuse juures Amazonis:

amazongary

Gary ei pidanud paljuks vastata pettunud inimesele kommentaariga ja ka helistada.

Loo moraal:

  • hooli inimestest,
  • tegele sellega, mida armastad,
  • uuri Gary V eduloo tagamaid ja võta õppust. Mina isiklikult olen temalt väga palju õppinud.

Mõni aeg tagasi kirjutasin kuidas oma sõnumit efektiivselt edastada. Sel korral räägin sellest samast skeemist veel ühe näite läbi. Nimelt maiade kalender lõpeb (meie ajaarvamise järgi) aastaga 2012. Kuigi teadlased arvavad, et maiad pidasid lihtsalt silmas, et algab uus tsükkel, on see siiski inspireerinud nii mitmeidki maailmalõpu-teemalisi lugusid.


Loe edasi →

1450769_e37cd62525Kes on osalenud avaliku esinemise, kõnepidamise või muul suhtlusalasel kursusel (või lugenud vastavaid raamatuid), see on kindlasti kuulnud järgnevaid õpetussõnu: “seisa sirgelt, vaata inimestele silma, kasuta sobivaid käeliigutusi mõtete rõhutamiseks” või “harjuta, harjuta. harjuta” või siis “ütle neile, millest sa rääkima hakkad, siis räägi ning siis räägi, millest rääkisid” või nõuandeid alustamiseks nagu “hakka rääkima lugu”. See on kõik õige ja vahva, aga need nõuanded puudutavad kõik esitlusviisi.

Teine populaarne lähenemisviis puudutab sihtgruppi: “tea, mis su kuulajaid huvitab”, “pane oma sõnum konteksti, millest auditoorium aru saab” või siis “korda oma peamisi punkte”.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin