Me elame infoajastul – nii sõna otseses mõttes kui ka bittide ja baitide mõttes. Kui ennemuistsel aal oli kõige kõvem mees see, kel kõige rohkem rammu, siis täna võidavad teadmushiiglased. Kui sa tead midagi rohkem kui keegi teine, saad selle omale eeliseks keerata. Info on väärtustlik ja samuti ka aeg.

Inimesed on nõus maksma info eest, mis neil aitab aega ja raha kokku hoida (või juurde luua), saavutada oma eesmärke kiiremini ja paremini. Internet on andnud meile ka enneolematu meediumi jõudmaks ükskõik millisesse maailmapunkti millisekundite jooksul. Kas meie klient on Austraalias, Boliivias või kõrval majas – erilist vahet pole.

See on aga ainult tõsi infopõhiste toodete ja teenuste puhul – informatsioon, veebiteenused, tarkvara. Kui oled mööblitootja, siis kauba saatekulud ja aeg aatomite saatmisele on nii suured, et internet sind ikkagi aidata ei saa. Kui sinu toode on 100% internetipõhine, siis saab kogu maailm olla sinu turg.

Sellest ma tahangi rääkida. Viin läbi novembris kahepäevast internetiettevõtluse koolitust, kus õpetan sind looma infopõhiseid tooteid (mida juba tahetakse osta!) ja neid edukalt turustama internetis.

Vaata videot:

P.S. Sul pole vaja olla ei “itimees” ega maailmaklassi ekspert. Ma näitan koolitusel, kuidas saad kellegi teise teadmised rahaks teha väga edukalt.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin