Hiljutine 14 000 inimest hõlmanud uuring näitas, et inimesed klikivad kõigist reklaamidest enim tekstireklaamide peale. See on hea uudis Google ja ka meie kohalike tekstireklaamide pakkujatele. Kuigi viimasel ajal internetireklaami maailmas räägitakse palju videoreklaamide efektiivsusest, klikib nende peal vaid 11% kasutajatest võrreldes 25% tekstireklaamide ja 20% paremas servas asuvate bännerite puhul.

Hea uudis videoreklaamide juures on see, et kuigi nad on keskmiselt ebapopulaarsed, töötavad nad hästi noorte (alla 25a) hulgas. Kui see on sinu sihtgrupp, siis see on midagi mida võid tõsiselt kaaluda.

Üks huvitav asi mis sellest uuringust välja tuli oli see, et on otsene seos jõukuse ja reklaamile klikkimise tõenäosuse vahel. Mida rikkam surfaja, seda vähem ta klikib reklaamidele. Jõukam inimene on reeglina hõivatum, haritum ja teadlikum oma soovidest ning ei eksle ringi klikates internetireklaamidele. Kõige enam tuleb see vahe sisse jällegi videoreklaamide puhul (nende vaatamine võtab kõige enam aega).

Ülejäänud võtmeleiud sellest uuringust:

  • Bännerite puhul on paremas ääres asuvad bännerid hoopis tulemuslikumad (20% klikib) kui paremuselt järgmine (bänner lehe ülaosas – 12%). Seda on väga hea teada olles ise klient ja bänneripinda valides.
  • 65% reklaamidel klikkijaid on selle veebilehe regulaarsed külastajad. Vaid 15% esmakülastajatest klikib reklaamidel.
  • Videoreklaam on atraktiivseim esmakülastajaile (19%)

Milline reklaamitüüp on sulle olnud kõige tulemuslikum: bänneri-, video- või tekstireklaam?


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin